min første boksignering!

// egenreklame




 

I dag markerte en slags “milepæl” i karrieren min så langt – jeg hadde min første boksignering! Det er så hyggelig å møte dere, hver eneste gang. Å se hvor bredt boken min kan treffe i ulike aldersgrupper, både jenter og gutter, mennesker fra hele landet.. Jeg var ikke så nervøs i forkant men jeg er alltid bekymret for at ingen skal dukke opp, men det kom heldigvis masse folk. Jeg er helt støl i ansiktet av all smilingen og jeg har vondt i hånden av skrivingen, men det føles bra. Håndskriften min er forresten helt forferdelig, så jeg håper alle klarer å lese hva som står, hehe. Tusen takk til alle som kom. ♥

Jeg er skikkelig trøtt for tiden, som jeg har nevnt før. Jeg har vært våken i knappe ni timer men jeg skal allerede hoppe til sengs, og så ta fatt på dagen litt tidligere i morgen. Da har jeg noen intervjuer før jeg stikker til Molde for å spille på kompagniet, det blir stas! Jeg har aldri vært i Molde før nemlig. Og dagen etter drar jeg til Ålesund for å spille på terminalen:) Jeg har forresten veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke får svart på alt av meldinger dere sender meg på diverse kanaler, men jeg lover å få svart på det meste i morgen! Gi meg gjerne en tilbakemelding etter dere har lest boken, det er skikkelig fint for meg å høre hva dere tenker. ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg