paranoia

Jeg har blitt helt hekta på å ha sånne fletter i håret. Flere måneder etter alle andre, hehe. Men det er jo så behagelig å få håret vekk fra ansiktet! Det er frisøren min Mia Soleim som har laget disse, og det tok vel rundt 10 minutter.

Og som dere kanskje kan se.. Genseren min kom i dag!

Da jeg først oppdaget at noen som virkelig hater meg hadde printet ut slike hettegensere gjorde det vondt. Det var i tillegg skummelt, og jeg har aldri følt på å være paranoid før men i en periode var jeg det. For eksempel, for litt siden hadde jeg bestilt taxi og sjåføren ringte meg som vanlig og sa han var utenfor. Da jeg kom ut var det ingen der og jeg begynte å stresse og lurte på om noen kanskje hadde ringt kun for å lure meg ut for å så eventuelt gjøre noe mot meg. Så jeg løp inn igjen, haha.. Det er så ulikt meg, og ikke et sånt menneske jeg ønsker å være, men det kan bli vanskelig etterhvert. UANSETT, jeg ville bare ta “makten” tilbake litt for meg selv, og så bruke denne genseren som en slags påminnelse på at man er faen bedre enn det, og denne eier jeg, og jeg eier meg. Den er jo veldig ironisk, men litt kul, og veldig rar. Og veldig meg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg