BLITZBOX FUN

HAHAH!!! Jeg har fått tilsendt ALLE bildene som ble tatt i blitzboxen på festen min, og bare la meg si en ting.. Jo lengre ned jeg kommer i denne mappa, altså jo senere det ble på kvelden, jo verre ble bildene.. Og det er små filmer også, så nå har jeg masse å kose meg med de neste timene. Jeg har bare rukket å gå igjennom et lite utvalg, og dere skal få en liten smakebit. Dere som var på festen kan skrive til meg så får dere innloggen om dere vil ha bildene!  Forresten, en stor takk til Fetisha på cutters for håret mitt, og Dajana for makeup! Jeg følte meg så fin 🙂 





 

Jeg anbefaler alle som skal arrangere en litt større fest å leie inn blitzbox, folk digger det! Og de skikkelig serviceinnstilte, jeg booket dem til og med på feil dag men de kastet seg rundt å møtte opp når jeg trengte dem. Tommel opp! Dere finner nettsiden deres HER for booking, og mailen er [email protected]. Ekstra gøy var det at man kunne ta mini “boomerang” videoer av seg selv, og det er blitzbox de eneste som tilbyr. 





Til noe annet.. Jeg auksjonerte bort en date med meg hvor inntektene gikk til Røde Kors, og vinneren kom med et bud på 20 500 kr. Det er helt fantastisk kult, jeg håper pengene hjelper! Så nå sitter jeg å spekulerer i litt i hva jeg skal finne på når denne daten kommer, jeg må stelle i stand noe fantastisk.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg