ROSA FAVORITTER!

// jeg har samarbeid med coverbrands // egenreklame

Hei igjen alle sammen! Jeg håper dere har det fint. ♥

Oktober er tradisjon tro rosa måned hos coverbrands – det betyr at det igjen er tid for den populære Rosa Favoritter Kampanjen! (dere finner den her). I kampanjen får man 25% rabatt på en rekke rosa bestselgere, i tillegg til 10% rabatt på GHD pink styler. I år har de utvidet kampanjen med hele 100 rosa produkter så det er virkelig mye fint å velge mellom, og jeg har fått lov til å plukke ut å vise dere de produktene jeg elsker aller mest blant de rosa favorittene. Oktober er også måneden hvor man retter fokus mot brystkreft og brystkreftforskning gjennom Rosa Sløyfe – aksjonen. Jeg oppfordrer alle til å bære en rosa sløyfe! Dersom du vil støtte Rosa Sløyfe aksjonen selger coverbrands rosa sløyfeprodukter her


Mine absolutte favoritter denne rosa måneden er Colab Extreme volume dry shampo og Batiste blush. Jeg vasker håret kun en gang i uken (det er derfor det holder seg så bra til tross for mye bleking flere ganger i året), og varierer mellom å bruke disse to. Den fra Batiste gir mest volum men kan også gjøre at håret føles “tungt”, mens den fra Colab Extreme lukter godt og er litt freshere. Jeg bruker Colab Extreme i starten av uka, og Batiste sin når det begynner å virkelig bli krise. Jeg er helt avhengig av tørshampo! Om jeg måtte velge kun et produkt å ha i et helt år, så hadde jeg valgt det.


 

En annen favoritt er MARY-LOU MANIZER – denne har jeg snakket om mange ganger før, men det er virkelig den BESTE highlighteren! Og jeg vet så mange er enige med meg. Den er ikke dyr og man trenger ikke å påføre mye, her har jeg kun tatt en enkel påføring på hånden med ett lag:


 

Den sitter på igjennom hele dagen. I tillegg legger den seg veldig fint på ulike hudtyper, det har jeg sjekket opp med venninner. Anbefales, og er en perfekt julegave! TIPS! Den er også fin å bruke som øyenskygge.


 

The Balm sexy mama er et pudder jeg bruker under øynene og i midten av panna ettersom det vekk unødvendig glans i huden. Det er altså et anti-shine pudder som i tillegg dekker bra! 


 

Noen gjenstående produkter som er til å anbefale fra rosa måned er disse: en sminkeveske fra LuLu´s // Leppestift fra Barry M // Tannbleking fra SmileLab // Ansiktsmaske fra Be Pure (denne lukter sykt digg!) // Beauty Blender som jeg bruker på foundation // En skikkelig bra sminkebørste fra Real Techniques //


 

Her har jeg på meg leppestiften fra BerryM Genie! 


Dette kan være en fin tid å kjøpe julegavene på, og samtidig støtte en god sak. Den rosa sløyfen hos Coverbrands er forresten laget av silke og ikke skinn. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg