Jeg vil møte DEG!

// egenreklame 


 

Jeg er på vei ned til Cappelen for å signere noen bøker jeg skal sende ut til venner og kjente som fortjener en liten ekstra hilsen, det gleder jeg meg til! Jeg blir alltid så glad når jeg får bøker fra vennene mine som skriver, så nå skal jeg bruke litt tid på å skrive en personlig hilsen. 🙂 

Jeg har jo også lovet en overraskelse til dere som har lyst på boken min, men det har vært vanskelig å finne på noe som skiller seg ut. MEN! Nå har jeg kommet fram til noe. Kjenner du noen som har forhåndsbestilt FORBILDE eller kommer til å kjøpe den i butikk? Om du har en venninne, søster, bror, nabo eller bekjent som har det vanskelig, for eksempel sliter psykisk, er kronisk syk, er innlagt på sykehus eller rett og slett en liten oppmuntring, send meg en melding HER og start melingen med FORBILDE. Jeg tenker å dra rundt å besøke et par mennesker (helt privat, uten kamera og alt) så kan vi ha en prat om boken, ta bilde sammen om ønskelig og bare lette på hjertene for hverandre. Jeg er tilgjengelig i Desember for å dra litt rundt. Det blir SÅ gøy! 

Boken min kan forhåndsbestilles HER <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg