“Men du har jo ikke en ekte jobb”

I natt kom skattelistene, og det er like spennende hver gang siden jeg tross alt ikke vet hva jeg tjener, det er jo pappa som har oversikt over pengene mine. Og det er akkurat slik jeg vil ha det! Pengene skal ikke forme meg som person, og jeg er glad jeg ikke har fått føle på “rikdom”. Jeg får investere pengene i noe lurt etterhvert (jeg har allerede aksjer), men akkurat nå er jeg bare glad for at jeg har kjøpt leilighet.. Det trodde jeg ikke engang jeg ville få mulighet til.

Det er rart at offentligheten har en sånn interesse for hva andre tjener, men det er vel i menneskets natur å være nysgjerrige. Penger er ikke det viktigste, klisje – men sant. Derfor velger jeg å leve mitt liv med begrenset budsjett, og fokuset mitt fortsetter å være hard jobbing! Folk påstår jo enda at jeg ikke har en jobb og det får så være, jeg vet hvor mye jeg står på. I dag har jeg gjort to intervjuer, ett for NRK og ett for tv2, og rett etter satt jeg meg på flyet til Kristiansand. Her er jeg for en spillejobb på DIS i kveld, og da jeg ankom fikk jeg disse søte “vip”-båndene med bilde av meg på. Thats a first! Denne skal henges på kjøleskapet, ass.

Nå har jeg lydsjekk, så har jeg enda et intervju her med lokalavisen, og så er det endelig middag. Jeg har spist alt for lite i dag, jeg trenger en del måltider om dagen om ikke blir jeg irritert.. Haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg