lei av meg selv

Ok, jeg satt nettopp og felte noen tårer til Therese Johaug sin pressekonferanse. Jeg er så lett påvirkelig og kommer sikkert til å være småtrist i hele dag på grunn av det, jeg takler ikke å se at andre har det vondt. Det var skikkelig fælt.. Og forferdelig urettferdig.

Jeg skal ikke blogge om den saken, det var bare vanskelig for meg å ikke nevne noe som helst om det. Dagene går i normalt tempo, altså jævlig raskt nå som boka kommer ut snart. Jeg fikk god omtale i VG som jeg setter sjukt stor pris på, det hadde jeg jo ikke trodd egentlig. Eller, jeg vet jo at den er bra, men man kan jo aldri vite hva anmeldere kommer til å mene.  Og forhåndsbestille boka mi? Det kan man gjøre her!





 

I går hadde vi en liten “glam-session”, Dajana (som har kurs i Kristiansand 5 november!) og Amanda Florentine stylet meg, og jeg følte meg skikkelig vakker. Jeg skulle filme siste del av en promovideo for boken, som også blir sykt bra.. Altså jeg føler jeg lever i framtiden, fordi jeg snakker om noe som skal skje hele tiden. Før boken kommer ut gjør jeg 33 intervjuer, og det er så masse det! Herregud jeg ante ikke at vi hadde så mange medier i Norge engang. Jeg gleder meg til å snakke om andre enn meg selv, haha..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg