vær tålmodig med meg

For å være ærlig har jeg hatt det litt tungt i det siste med tanke på alt som har skjedd rundt meg, men det går litt bedre nå, og det kommer til å bli enda bedre! Alt traff meg bare på en så utrolig dårlig timing, perioden framover skulle jeg jo bare fokusere på boken – som jeg har jobbet med i ett år og er så stolt av, og istedenfor ble det bare masse støy og negativ energi. Det har dratt mye krefter ut av meg som jeg skulle (og enda skal) bruke på kule ting, men jeg kjemper på, og jeg håper dere forstår det og klarer å være tålmodige med meg. <3


 

Jeg har akkurat filmet en videoblogg, og så skal jeg slappe av i en times tid før jeg drar til en venninne på sen middag. Det gleder jeg meg til. OG!!! I dag kom det nye bankkortet mitt, haha. Jeg har seriøst sultet de siste dagene og har nesten kun spist på besøk eller på jobb, så det skal bli skikkelig, skikkelig godt å kunne kjøpe mat når jeg vil igjen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg