bilde av lillesøsteren min

Her kommer et bilde av meg og lillesøsteren min siden mange har spurt! Mellom oss skiller det 3 år, hun er altså 18 år gammel og bor enda hjemme hos foreldrene våre siden hun nå fullfører siste året på videregående. Det er også flere som lurer på om vi er helsøsken, og ja vi er det! Foreldrene våre har vært sammen i godt over 20 år, og bor enda sammen selv om de ikke er gift (men de er forlovet). Vi er veldig ulike både i personlighet og utseende men funker greit sammen, vi kan fort heve stemmen til hverandre og irritere oss, men likevel. Vi deler samme etiske syn og er begge vegetarianere og politisk engasjerte, miljøbevisste og snille – og beleste! Det synes jeg er viktig om man skal kunne dra på ferie sammen uten å drepe hverandre når alt annet er så ulikt, haha..


 

Jeg landet akkurat på norsk jord og har vinket farvel til Frida (som søsteren min heter) på gardermoen. Nå sitter jeg på bussen mot leiligheten min, og der venter min venninne Fetisha som skal klippe håret mitt. Det stemmer, nå gidder jeg – nok en gang – ikke mer av langt hår.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg