å plassere beina ordentlig under meg

 

Jeg kom akkurat hjem fra båttur og jeg føler at jeg enda er på sjøen – dere vet, den følelsen av å enda være på båt sitter fast i kroppen. Jeg skal fortelle mer om dagen på havet senere, nå skal jeg og søsteren min se på Rob & Chyna (som vi ser her), og spise spagetti. Takk gud for at det finnes overfladiske serier som handler om drama man kan ty til når alt annet i livet plutselig blir så seriøst og komplisert. 

Nå ser jeg fram til å komme hjem å plassere beina ordentlig under meg, og komme videre i litt diverse prosesser. Jeg oppdaterer dere på alt, så klart.

Og til dere som har en stresserende periode i livet, likt som meg: jeg har en spotifyliste som jeg tar veeeeeeeldig seriøst (haha) som passer perfekt når dere vil få bort tankene. Den finner dere her. Kos dere, stor klem!


En liten ekstrabonus til innlegget: å skrive på “tullespråk” med vennene sine er noe av det som gjør meg mest glad i hele verden. Og at VG enda skriver at jeg er 20, siden jeg er 21. Jeg liker å være 20 i avisene. 

Tolk det den som kan! 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg