Jeg kan ikke svømme lengre?


Jeg har vært på en del reiser til utlandet i år, men likevel ble mitt første bad gjennomført i dag – så da har jeg plasket i havet år 2016 likevel, og det er ikke verst med tanke på at jeg er livredd for havet! Jeg har tydeligvis glemt hvordan man svømmer for det ble noen tapre forsøkt som lignet hundesvømming for jeg ga opp og kom meg på land igjen, haha. Det var ikke en bra utvikling med tanke på at jeg for ikke mange år siden var på den flinkeste svømmegruppa som ungdomsskoleelev!


 

Vi har leid en pirvat for morgendagen som skal ta oss til Blue Lagoon, Gozo og alle de andre stedene vi har fått anbefalt. Jeg føler meg definitivt mer komfortabel på en privat båt så slipper man å risikere å havne midt på en partybåt, og det er virkelig ikke min greie – og forøvrig ikke lillesøster sin heller. Jeg gleder meg til å skikkelig oppleve Malta før vi setter kursen hjemover igjen. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg