hvorfor ikke?

// annonselenker


Jeg er så glad for at jeg og søsteren min dro på denne ferien! Vi slapper av, ligger i solen og friterer oss hele dagen (men jada mamma, vi bruker solkrem!) og har det jevnt over veldig bra. Dette trengte jeg, og det er greit å slippe alt kaoset som holder på i Norge nå med drapstrusler og what not, for en liten stund i det minste. 



 

Vi oppholder oss så mye som vi klarer ute i solen, denne ferien er nemlig over allerede på torsdag formiddag. Det er så klart litt trist, men jeg savner alltid kjølige Oslo! Og alle de fine vennene mine. Borte bra men hjemme best, alltid! Et par dager i solen holder masse for min del. 


(annoselenke nelly) Caps Urban Outfitters / Badedrakt HER / skjørt HER 

 


Senere i kveld skal jeg møte noen venner, jeg kjenner faktisk mange mange som bor her – blant annet exen min som jeg flyttet sammen med til Oslo. Hvor heldig er man ikke når har et skikkelig fint forhold og bånd til sin første kjærlighet enda? Når man har delt noe veldig bra og fint sammen, så er det jo ingen grunn til å ikke være venner fortsatt, tenker jeg. Jeg hater at filmer og serier ofte framstiller det som “ikke vær venn med en ex” for hvorfor i all verden skal man ikke det? Så lenge man ikke har vært slemme med hverandre er det jo bare vakkert om man kan være i livene til hverandre. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg