det finnes rare og ekle folk overalt

Jeg har fått tips fra dere om at det visstnok finnes strender på Malta, men de leste jeg først da vi hadde kommet tilbake fra å ligge på bergene / steinene i nærheten av hotellet – vi får ta det i morgen! Havet hadde visstnok perfekt temperatur i følge søsteren min, men jeg sjekket aldri ettersom det kom en mann til stedet vi oppholdt oss på etter rundt 10 minutter som var helt sykt irriterende.

Altså, vi var først helt alene (sett bort fra et gammelt ektepar noen meter bort), og så kom det en mann i 30-40 årene som gikk fram og tilbake hundre ganger foran meg, før han spurte noen spørsmål om vanntemperaturen, og så stilte han seg bak oss å sto å stirret i 20 minutter, før han satt seg ned i en liten grop hvor kun hodet stakk opp men han fortsatte stirringen. Gud vet hva han drev på med nedi hullet sitt der, ubehagelig! Jeg ble skikkelig provosert å klarte ikke å bade og kledde til slutt bare på meg klærne igjen, etterfulgt av at jeg snudde jeg meg mot han og gjorde et sånn “hva faen vil du” tegn med armene, uten at jeg fikk noe annet enn stirring som respons tilbake. Og med en gang vi gikk vasket han hendene, haha.. Jaja, det finnes rare og ekle folk overalt!




Ps mamma: vi trenger ikke å få noen bekymret SMS etter dette innlegget. Alt er bra. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg