på ferie med lillesøster!

//annonselenker

Hallo fra Malta! 


 

De spesielt interesserte fikk kanskje med seg at jeg skulle på ferie med lillesøsteren min, og nå har vi endelig kommet fram! Vi bor på et ganske fint hotell i området St. Julians, og så langt er vi fornøyde med ferien om vi ser bort fra at jeg er mer forkjølet enn jeg har vært på mange år og at de stengte bassengområdene i dag? Haha, typisk vår flaks. Men Malta er faktisk det stedet jeg har fått flest tips om fra dere lesere, så vi gleder oss til å utforske litt å dra til for eksempel Gozo eller Blue Lagoon! 

(annonselenke) Badedrakt finner du HER / toppen er en venninne sin 

Akkurat i dag tenker vi å pakke med oss en liten veske å gå langs vannkanten å se om vi finner et sted som er passende for soling. Det er ikke noe strand her, så vidt jeg har sett, så det får vel bli på en stein eller noe. Haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg