Her kjøper jeg designervesker på halv pris!

//annonselenker nelly 

Jeg har funnet en ny favorittnettside! Dette er på ingen måte reklame, jeg må bare tipse dere om det. På nettsiden TheRealReal.com kan du kjøpe brukte designerklær, vesker, tilbehør og interiør til en billig penge, og alt er ekte. Jeg kjøpte en Gucci-veske sist uke som jeg akkurat fikk hentemelding på, og i dag bestilte jeg en ny veske som dere kan se her. Jeg kjenner flere som har bestilt herfra og det er helt trygt og fint! Det er bra for miljøet, og bra for pengeboken også – eller, bedre enn om man skulle ha kjøpt nytt i det minste. Jeg skal fra nå av kjøpe absolutt alt av dyrere plagg og vesker på denne nettsiden, tenker jeg! Denne nettsiden har blitt omtalt i ELLE, så det er absolutt trygt. 

Dette er bare et minimalt utdrag av hva de har på nettsiden, her finner man hundretusenvis av brukte varer: 

 


Ellers har jeg som vanlig bestilt et andre par småting på nelly. Jeg får nyhetsbrev fra dem, så da er det fort gjort å gå inn der i et svakt øyeblikk å handle et par ting. Denne gangen fikk dette følge med meg hjem:

(annonselenker)Kjole HER – Hettegenser HER–  T-skjorte HER 


Nå skal jeg ut i solen igjen! Vi snakkes senere. <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg