Jeg elsker deg



 

2016.

Jeg har vært forelsket. Jeg fikk kontrakt hos ANTI og fikk management. Jeg har vært gjesteredaktør for Det Nye og prydet forsiden. Jeg har intervjuet Karpe Diem og fikk ha premiere av den nye låten deres. Jeg intervjuet Jonas Gahr Støre og satt han litt ut. Jeg har fått egen emoji, jeg har blitt DJ, fått nye venner, grått mye, ledd mye, hatet livet, jeg har elsket det. Jeg har vært på kyllingfarm og ble så satt ut at jeg gråt i flere dager etterpå, jeg har datet en jente, jeg har fått to nye tatoveringer, jeg har skapt gud vet hvor mange stormer, jeg har blitt truet på livet, jeg har skrevet bok, jeg har hatet bloggen og jeg har elsket den. 

Jeg elsker dette. Det er ikke pengene eller oppmerksomheten og det mener jeg av hele mitt hjerte. Da hadde jeg gjort ting på en helt annen måte.. Da hadde jeg ikke sagt ifra om ting. Jeg vil vise at man kan klare et man vil når alle andre sier man ikke kan, at man ikke trenger å se ut på en viss måte for å bli oppfattet på en viss måte, og at man kan stå igjennom selv de verste stormer.

For meg er årets blogger en som bruker stemmen sin til noe noe bra. Det er fint å dele hverdagsøyeblikk, men jeg håper også at den som i slutten blir stemt fram som årets blogger er en som påvirker, som setter dagsorden og som bloggnorge hadde vært litt kjedelig uten. Hvem tenker du på når du hører ordet blogg?

Uansett.. Om du mener jeg fortjener å bli kåret til årets blogger, så stemmer du her. <3 Bare bla nederst i saken. Jeg hadde i alle fall blitt veldig æret og glad! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg