forbanna drittfolk som stjeler

I dag er jeg skikkelig fortvilet. I går ble pengeboken min og en stor pose med masse nye klær borte da jeg var på spillejobb, og i morgen reiser jeg på ferie. Det som er mest trist er egentlig at jeg var skikkelig glad i pengeboken, den kostet så mye og var en av favoritt-tingene mine.. Men det er jo bare ting og kan erstattes med forsikring. Likevel er det noe veldig merkelig over situasjonen for i ryggsekken min lå det over 40 kondomer? Haha. De er jo ikke mine, så noen har lagt dem der og potensielt tatt pengeboken min. 

Heldigvis har de på elsker vært sykt behjelpelige og på mandag skal de gå igjennom overvåkningsvideoen for meg. Da lukter det en ny uthengning på bloggen om jeg finner den skyldige.. Haha, neida. Joda. Men forbanna drittfolk som stjeler ting!! Skjønner ikke at det går ant å være så respektløse, jeg hater folk som stjeler. Jeg har kjent folk som har hatt det som en hobby å stjele iphoner fra folk liksom, det er forkastelig. 

* Når du prøver å vise tatoveringen på en diskret måte, er syk og sliten og lei deg*

Men noe litt mer hyggelig er at jeg hadde det skikkelig gøy i går som DJ, så takk for det! Gleder meg til neste gang, og i dag er det ny spillejobb på oktoberfesten som holder til på Chateau Neuf. Gøy! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg