#nomakeup

Hjemme hos mamma og pappa kan jeg sove ut så lenge jeg vil, og akkurat i dag ble det helt fram til nå nettopp. Likevel får jeg et snev av dårlig samvittighet skylt over meg, jeg er ikke så glad i å “kaste bort” dagen på den måten. Men ingenting skjer jo likevel, så hva er det å kaste bort? Jeg har som sagt nettopp våknet, så her får dere en sminkefri og trøtt selfie. 🙂

Irriterte meg veldig at jeg ikke har klippet av det båndet fra telenor arena enda.. Det må jeg også gjøre! 

I natt lå jeg i sengen og så filmen “Room” og seriøst – jeg gråt så mye at jeg nesten ble flau. Her snakker vi at jeg måtte sette meg opp i sengen og hulke høylytt liksom. Det var en fantastisk fin og sterk film som jeg kommer til å tenke på lenge, med den uten tvil beste barneskuespilleren jeg har sett i hele mitt liv. Jeg ble liggende å se på intervjuer av han etterpå, og ble nesten litt forelsket i en 9 år gammel gutt. SE DEN!

Nå skal jeg komme meg opp av sengen her og hente en venninnne på skolen. Laaaazy days!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg