waist trainer & rumors

//annonselenke

Akkurat nå sitter jeg i sengen med waist traineren på, jeg måtte jo bestille en ny ettersom jeg ikke passet den forrige. Jeg tror enda jeg veier 15 kg mindre enn det jeg gjør og har ikke helt lært meg å kjøpe klær i rett størrelse, men men. Jeg synes faktisk det er behagelig å ha den på og jeg tror hverken jeg blir tynnere eller smalere, det er ikke noe jeg ønsker uansett.. Man får kastet “dårlig forbilde” og “du må trene om du skal bli tynnere” med en gang man har på seg en slik, men det handler jo ikke om det, det handler om å forbedre holdningen sin. Min er elendig og jeg har masse ryggproblemer fordi jeg sitter så bøyd hele tiden, så forhåpentligvis hjelper dette. 


 

(annonselenke) Genser HER / waisttrainer fra Ebay 

 

Nå som jeg er i Harstad blir det mye tid til å gjøre . . absolutt ingenting! I dag har jeg kjørt rundt sammen med min venninne Lotte, og litt senere skal vi på kino for å se “kongens nei”. Jeg er veldig fan av nyere krigshistorie, så jeg gleder meg masse til å se den. Blir nok et filmhøydepunkt for meg i år – HÅPER jeg, for forventningene er virkelig på palss. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg