Ingenting kan måle seg!

//annonselenke

Jeg her helt elendig til å overrasske folk og kan nesten ikke kjøpe bursdagsgaver lengre ettersom jeg alltid røper hva jeg har funnet på før det faktisk gjelder, hehe. Derfor er jeg nesten stolt av å si at jeg faktisk befinner meg i hjembyen Harstad nå! Hele familien trodde jeg skulle til New York, men slik var det altså ikke, jeg skulle hjem. De ble så glade! I tillegg har mamma og pappa flyttet, og jeg liker det nye huset veldig godt. Når sant skal sies, så kan ingenting måle seg med naturen i nord som man har rett utenfor sin egen stue, i mitt tilfelle. Og den friske luften.. ALTSÅ! Den setter man pris på etter noen år i hovedstaden. Jeg føler meg heldig som har et sted jeg kan reise hjem til som ikke er i Oslo, bare for å trekke meg unna alt. Å reise hjem til en annen by er en helt spesiell og fin følelse. 🙂 

(annonselenker)Jakke HER / veske Chanel / bukse HER / sko HER 

 

Utsikten! Og nei, det bor cirka ingen andre der, hehe. Mamma og pappa har alltid vært utenfor sentrum, men enda lengre nå enn før.


Jeg skal være her helt til Torsdag, og hva skal dagene bestå av? Stikkord: søvn, mat og familie. Ikke stort mer altså:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg