Et veldig unødvendig kjøp?

//annonselenker nelly 


 

Nooooen er i det crazy hjørnet! Haha. Jeg har kjøpt den dyreste nøkkelringen jeg noen gang kommer til å eie, nemlig denne søte lille robot-katten fra Prada. Jeg kommer til å veksle mellom å henge den på nøklene mine og litt vesker nå og da. Jeg elsker den, og gleder meg skikkelig til den kommer i posten! Jeg bestilte den på net-a-porter og når man bestiller via den nettsiden tar det aldri over en uke før man får varene sine, og om man tar express snakker vi bare to-tre dager. Jeg er alltid veldig fornøyd! Og nei, det er ikke sponset, for øvrig er ingenting i dette innlegget sponset, jeg kjøper tingene mine selv.


Vinterens jakke er i post! Den finner du her. 
(annonselenke) 

Dette er mine favorittbukser i hele verden, uten overdrivelse. Jeg har brukt Dr Denim i så mange år, og ingen andre bukser med high waist kan måle seg. I tillegg er de ikke så dyre, og man kan ha dem i flere år. Mitt siste par har jeg brukt flere ganger i uken i nesten to år, og nå begynte de å bli litt småslitne så da var det på tide med nye. De koster 399 kr HER. (annonselenke) Buksene er ganske “stretchy” i størrelsen, så kjøp heller noen du tror kan være for små enn for store. 


Nå skal jeg spise middag med noen venner, og så legge meg tidlig.. Vi snakkes i morgen, klem!!:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg