Jeg har blitt mye flinkere!

///annonse

Jeg har vært så utrolig dårlig til å ta vare på huden min oppover tenårene. For eksempel: jeg har sovet med sminke utallige ganger, jeg har brukt våtservietter uten å vaske ansiktet etterpå og fuktighetskrem har jeg ofte droppet helt. Det siste året har jeg – som dere vet – blitt mye mer bevisst. Og det trenger hverken være dyrt eller vanskelig å ta vare på huden sin hver eneste dag!

På Boots Apotek har de en serie som heter No7, den består av blant annet av dagkrem og nattkrem som jeg bruker fast, og en øyekrem..

Jeg bruker alle produktene hver eneste dag! Det jeg liker ekstra godt er at de forebygger tidlige aldringstegn, produktene føles superlette på huden og jeg kan sminke meg rett etter at jeg har tatt dem på,uten å tenke på at det skal tørke inn og hele det opplegget. Produktene er spesielt egnet på yngre hud! Nattkremen er nok min favoritt, den reparerer huden etter dagens påkjenninger og når jeg våkner ser jeg ikke like ufresh ut som jeg “vanligvis” ville ha gjort. Øyekremen gjør jo også sitt for at man ser mer våken ut! 

Dere kan kjøpe produktene her, eller på ditt nærmeste Boots Apotek! 🙂 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg