NYE FAVORITTKLÆR

Bildene er tatt av Stephen Grindhaug – klærne er sponset, men det er ærlige meninger. 

Jeg har fått meg noen nye favorittklær! Vi alle husker vel Onepiece fra den tiden det tok heeeeelt av? Jeg var nok langt ifra den eneste som hadde en slik heldress i skapet, faktisk hadde jeg flere. Og nå bruker kjendiser som Kylie Jenner, Beyonce og Justin Bieber samme merke! Ganske kult. Men det mange ikke vet er at Onepiece også har masse andre kule klær, hvor stikkordene er komfortabelt, men likevel noe man kan bruke i sosiale settinger og ha på seg på for eksempel en fest. Her kommer mine favoritter! 


Regnjakken finner du her. Altså, hvor kul er ikke denne? Det er sjeldent man finner en regnjakke som ikke bare ser bra ut, men som også holder det den lover – altså at man skal være tør – og at den passer lille lave meg. Den er gjennomsiktig og kan kombineres på mange måter uten at det ser dumt ut. Denne kommer jeg nok til å ha i mange år framover, ettersom den passer alle aldre. 




 

Bomberjakke finner du her. Lett den varmeste bomberjakken jeg har prøvd, så denne kan jeg også benytte meg av i vinter. Den holder altså varmen uten at man ser veldig kompakt ut, hehe. Fin passform har den også! 

Jumpsuit finner du her. Denne slapper jeg av med hjemme, i tillegg kan man bare slenge noe lett over å ha den på seg på byen. Den ser sykt fin ut alene, men jeg elsker også om man har en sort, lett jakke over som det er litt lengde på, siden den går så høyt i halsen. Da går det fra sexy til mer classy. Denne sovnet jeg forresten i her om dagen, så digg er den å ha på seg. Det er fantastisk å bare reise seg fra sofaen og så slipper man å skifte! PS! Denne er på 50% avslag nå!



Og sist, men ikke minst – originalen. Eller, kan jeg si en bedre versjon? Den er nå stram ved beina og armene, så den henger ikke og slenger over alt og man ser finere ut. JEG.ELSKER.DEN. Haha, det kjipe med å eie en sånn er at man aldri vil ta den av seg. Aldri. I går dro jeg i en middag med denne på, liksom.. Jeg klarte ikke å gi slipp. Dere finner den her! <3


Ps! Ikke glem konkurransen jeg har sammen med Onepiece akkurat nå, hvor dere kan være med oss å henge på Justin Bieber konserten! Det blir gratis mat, drikke og god stemning med mange av mine nærmeste, pluss da får jeg jo bli kjent med noen av dere. Meld deg på her! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg