På ferie med lillesøster for første gang!

Jeg reiser til Spania til helgen for å feire en bursdag og blir borte i bare tre dager, og uken etter reiser jeg nok en gang til New York for å slappe av. Jeg elsker den byen! Men til dere som har lurt, jeg kunne aldri ha funnet på å flytte dit. Jeg elsker Norge, det er kun her jeg føler meg hjemme og ikke minst så elsker jeg jo Oslo så sykt høyt som dere allerede vet. Men det er gøy å oppdage nye steder å få venner fra alle hjørner av denne planeten. 🙂 

Uansett! Jeg og lillesøsteren min har også bestilt en ferie. Dere husker kanskje at jeg ba dere om tips til hvor jeg og lillesøsteren min kunne reise? Valget falt til slutt på Malta, ettersom vi både ville ha en typisk ferie men samtidig ikke dra til Gran Canaria liksom. Vi blir bare fem dager, og jeg er veldig usikker på hvordan været er der nå, men vi skal sikkert ikke ligge å sole oss uansett. Gå rundt, spise mat, snakke og være sammen er det jeg ser fram til! Vi reiser 2-6 Oktober.

Dette er hotellet vi skal bo på, og det ser jo ikke så aller verst ut..


 

Sist gang vi var på ferie sammen var med familien i Florida, år 2013. Da kranglet vi mest bare, hehe. Men nå som vi har blitt eldre har vi også blitt mer like og godt er det:) Dette er første gang vi er alene sammen, og det blir nok enda mer digg for man har jo en tendens til å irritere seg veldig over foreldrene sine når man er hormonell, som vi begge sikkert var da, haha.



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg