Hvorfor er det alltid i siste mulige sekund?

(Jeg er i Oslo. Tok nattflyet og har ikke sovet noe. Bare for å ha det sagt). 

Faaaaaeen! Hvorfor er det alltid i siste mulige sekund at man sikler ned tannkrem over hele seg? Når man har dårlig tid? Og hvorfor sitter jeg her og blogger.. Når jeg har dårlig tid!? Haha.

Hallo forresten! Jeg sitter her trøtt og sliten i sofaen og skal straks dra å møte Anne-Sofie på Steen & Strøm. Jeg skal finne en ny leppestift som jeg snakket om tidligere i dag, dere har kommet med masse tips og nå sikter jeg meg inn mot NYX. Etterpå skal jeg hjem og jobbe hele natten. Det er så mye som må ordnes opp i, med tanke på boklanseringen og kontrakter med blogg på et annet plan.. Det er avgjørelser som må taes og det er skummelt, men på tide. Og ikke minst spennende!

Vi høres i løpet av dagen ♥

På JFK i natt. 

 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg