jeg vil prøve noe nytt!

Jeg holder på å leter etter sminke-looks som makeupartisten Dajana skal lage på meg i morgen kveld. Bare på gøy, liksom! Jeg skal ikke noe spesielt men en gang i ny og ne er det morsomt å prøve litt nye ting slik at man vet hva man vil ha til senere. Jeg pleier å kjøre ganske “safe” med fokus på øyne og naturlige lepper, men jeg vil gjerne prøve å bryte litt av denne gangen.

Jeg vil gjerne ha fokus på lepper og vipper, og gjerne i mørk rødt. Senere i ettermiddag skal jeg løpe rundt på jakt etter den perfekte leppestiften, og gjerne en matchende neglelakk! Jeg vet riktignok ikke hvor jeg skal lete, for MAC tester på dyr, men kanskje h&m sitt eget merke kan være noe å gå for..? Leppestiftene der er billige, men av god kvalitet.. Vi får se!

En look Dajana gjorde på meg i fjor vinter. Hun er så flink! Før og etter:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg