I <3

Konserten i går var magisk. At en så ung gutt kan stå på en så svær scene, helt ensom med kun en gitar og et piano og likevel få en helt fullsatt madison square garden til å føle så mye.. det er en fantastisk prestasjon. Konserten var nedpå og intim, noe som skal godt gjøres når man spiller for 19 000 mennesker. Jordnært, fint og rørende. Jeg håper på å få sett han i telenor arena også, for dette var en av de fineste konsertopplevelsene jeg har hatt. Tenk at man kan være en flokk av ulike mennesker med ulike følelser og liv, men likevel bli samlet under musikk og felles opplevelser. Det er vakkert. 

Jeg likte låtene hans tidligere, men nå er jeg FAN. På enkelte tidspunkt hadde jeg frysninger og Joakim fikk tårer i øynene. Seriøst, vil bare si takk jeg. Det fikk jeg til å føle noe, og det er så sjeldent. Shawn Mendes, altså. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg