BÅTTUR I CONNECTICUT





I går dro jeg, Joakim og noen venninner på båttur i delstaten Connecticut! Vi ble hentet av en bil i New York klokken 10:30 lokal tid, bilturen tok litt over en time og så var det bare å legge til sjøs! Vi hadde mat, drikke, god musikk og vannscooter. Dagen kunne ikke blitt mer perfekt, og vi var så heldige med været! Gradestokken pekte opp mot 30 grader store deler av dagen, men ettersom vi var på sjøen hadde vi en lett bris som kjølte oss ned med jevne mellomrom, så vi led absolutt ingen nød. Ah, jeg vil tilbake! Jentene skulle på poolparty i dag men det rekker ikke vi, men heldigvis kommer jeg tilbake til New York om to uker og da er jeg klar for masse, masse eventyr som ligner nettopp dette.

En fin dag, rett og slett! Jeg og Joakim tok en ganske fin fotoserie som jeg skal legge ut senere. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg