SoHo




Jeg får en million spørsmål om hvor denne toppen kommer fra! Jeg fikk låne den helt tilfeldig hos en venninne en dag fordi jeg frøys, og så elsket jeg den så mye at hun bare ga den til meg. Og hverken hun eller meg vet hvor den er fra, hun har klippet av lappen inne i genseren og tydeligvis er den flere år gammel, men hun troooor kanskje Vero Moda.. Haha. Nå var jeg sikkert veldig til hjelp, dere! Smykket er fra Pieces og skoene er fra Acne. 

Nå hopper vi inn i en bil og drar til Connecticut! 🙂 Og i morgen skal vi se Shawn Mendes live i Madison Square Garden! Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg