BODEGA NEGRA

I går kveld møtte vi min venninne Julie som bor her i New York for drinker, mat og dessert! Vi spiste på Bodega Negra som vi alle likte veldig godt, et skikkelig kult sted som tydeligvis har magedansere på alle bordene litt utpå kvelden. Herlig å spise til det, liksom 😉 Vi dro hjem ganske tidlig fordi jeg var så utrolig trøtt og enda har jetlag, og med en gang vi kom på hotellrommet spiste jeg alt jeg kunne finne av chips og sjokolade og sovnet, haha.. 

I dag skal vi gå litt rundt i SoHo, hotellet vårt ligger her og jeg elsker den bydelen. Det er så masse vintagebutikker her, og god mat ikke minst, det minner meg litt om Grünerløkka.. En mye kulere versjon, da.  Nå ligger vi i hver vår hotellseng og slapper av før vi gir oss ut, og i kveld skal vi spise på La Esquina. Vi får se om vi tar en tur ut eller om vi legger oss tidlig, i morgen skal vi til.. Connecticut. Så random, haha! Vi skal på en båttur og henge ut i et mansion. Det blir gøy! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg