CENTRAL PARK



En tur i Central Park! Smykke Pieces – Tskjorte Missguided / Shorts H&M / sko HER (annonselenke)

Hei igjen fra New York!!! Vi kom frem ganske sent i går kveld, og sett bort fra at sjåføren hit svindlet oss for litt penger (han var ikke ekte taxisjåfør haha) så har alt gått fint. Takket være jetlag våknet vi, eller i det minste jeg, opp ganske tidlig i dag og så dro vi på en liten gåtur i Central Park! Jeg sliter litt med at bankkortet mitt er et Visa Electron – spør meg ikke hvorfor, for jeg aner ikke – og det funker nesten ingen steder her. Rart at et land som USA kan henge så etter på det punktet når man i Norge har muligheter for å betale med nesten hva som helst? Hm..

Det er litt vanskelig med oppdateringen her på grunn av tidsforskjellen, jeg vil jo helst ikke poste innlegg når det er midt på natten hos dere. Men jeg finner nok ut av det. Ha en fin Onsdags kveld så lenge! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg