Jeg trodde det skulle gå til helvete

God formiddag.

Jeg følte på meg i morges at denne dagen holdte på å gå til helvete men for en gangs skyld klarte jeg å snu på det. Tenk positivt, tenk positivt. Solen skinner og jeg er på jobb – og jeg gjør noe jeg elsker. Jeg spiller inn en reklamefilm som skal gå på tv! Tenk det, min tredje reklamefilm! Så gøy, og spesielt når vennene mine er med på settet for å gjøre hår og sminke. De elsker meg, og jeg elsker dem. Hvordan kan man ikke være glad? 

Jeg skjemmes litt noen ganger for at jeg ikke tør å være så lykkelig som jeg bør være. Redd for.. Hva da? Redd for å være redd? Kan man i det hele tatt være det? 

Fetisha sov forresten hos meg i natt, jeg holdt rundt henne i søvne slik som jeg alltid gjør haha. Så koselig. Vi har en pause her på reklamefilmsettet, så vi drikker kaffe og snakker om religion faktisk.  Spennende å høre hva andre tenker, spesielt for meg som ikke er religiøs. Vi høres mer senere. ♥ 





 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg