JEG ER I HAUGESUND – IGJEN!

Inneholder spons

Å herregud så bleik! Jeg har sluttet å ta solarium og det synes, selvbruningen skal virkelig komme til god bruk nå etterpå, haha. 


 

Nå er jeg framme i Haugesund! Vi ble møtt med grå skyer og masse regn, men det stopper vel ikke oss? Håper ikke det – for jeg er skikkelig klar for en morsom kveld! Og jeg elsker Haugesund, det er en så fin by og folk her er så trivelige. Jeg spiller på COPA i kveld fra cirka 00:45, og det er aldersgrense 18 år. Det blir skikkelig spennende, for jeg spiller nesten alltid for aldersgrense 20 og oppover, men de få gangene jeg har spilt for 18årsgrense har det vært så god stemning! Folk er liksom ekstra gira da, for man er ung og gal hehe 😉 

Jeg har akkurat kommet fram til hotellet jeg skal bo på her og ble møtt av en søt liten overrasskelse, de som jobber her har laget en goodiebag til meg full av litt diverse ting. JEG FIKK EN BADEHETTE!! Det ble jeg så glad for, haha. Før hadde jeg en badehette som seriøst var det viktigste jeg eide, men så ble den borte og da har det å dusje blitt litt mer kjipt. Jeg vasker kun håret en gang i uken, så denne ble jeg sykt glad for. 


Høytlivsbukse finner dere HER / jakke finner dere HER (annoselenker)

Det er noen av dere som har lurt på om jeg drikker når jeg er DJ, svaret på det er ja, jeg drikker litt – et glass vin eller to. Men ikke mer enn det for jeg er på jobb og fokuserer på å lage god stemning, MEN jeg vil jo gjerne feste sammen med alle som er der og danser og jeg liker å føle at vi har en greie. Meg bak dj-båsen, og de på dansegulvet. Det er jo en felles opplevelse 🙂 Men det er så mye teknisk å tenke på at jeg ikke kan bli drita – det blir jeg egentlig aldri uansett, hverken jobb eller privat.Uansett, vi ses på Copa i kveld! Nå skal jeg se på family guy og så ut å spise! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg