SIST GANG JEG GRÅT


 

Herregud, så heldig jeg er. I går spilte jeg sammen med min gode venn Danby i perfekt sensommervær, det ble så god stemning og noen venninner kom helt fra Harstad for å tilbringe kvelden sammen med oss. Tinashe kom også en tur innom med en gave til meg, så utrolig snilt! Vi avsluttet med etterfest på hotellrommet, Grims Grenka hadde ordnet så fint der med ballonger, et hyggelig brev til meg og drikke. Tusen takk! Dette var siste gang jeg spiller på Grims Grenka for i år, noe som er litt trist – men det blir nok et par runder til neste sommer, og jeg gleder meg allerede.

Det er i slike øyeblikk som det hvor jeg er glad for å være levende – det er jeg forsåvidt hver dag, men alt er bare perfekt.. Det er så mye kortere vei til taket enn til gulvet, om dere forstår. Man er så mye lengre toppen enn bunnen, og det er en ganske skremmende, men også fin tanke. Man skal være så jævlig glad for alt det fine man har, for det er så mye mer verdt enn det vonde. Sist gang jeg gråt var 20 mai (haha jeg husker til og med datoen) og etter det har jeg ikke følt meg trist en eneste gang. Litt smått deppa og irritert har jeg vært, men ikke sånn at jeg vil gråte og før gråt jeg hver eneste dag. Er ikke det sykt? Livet blir så mye bedre når man begynner å gjøre det man føler for og ikke tilpasser seg etter mennesker som i bunn og grunn ikke bryr seg om du har det bra eller dårlig. Man blir det man omgås, og fine mennesker rundt en er gull verdt. Jeg driter i penger, hva man har, hva man har oppnådd eller hvem man er sosialt sett, så lenge man tar vare på hverandre. 

Min aller beste venninne i hele verden, Anne-Sofie! Tenk at vi har holdt sammen i snart 22 år? Det er bra jobbet, men veldig lett med denne skapningen!

Meg og fine Danby som jeg spilte sammen med. Vi var også i Los Angeles sammen i April om dere husker det!

Stine Mari som kom helt fra Harstad (det gjorde meg så utrolig glad å se henne igjen!) Benny som jeg heller ikke hadde sett på år og dag (ble dødsglad for å se han også, hehe) og min bestie Joakim som også har tatt alle bildene i innlegget! 

Nå sitter jeg faktisk på Gardermoen, jeg skal spille i Haugesund i dag og i morgen. Copa i kveld, og push i morgen! Jeg forteller dere mer senere. Jeg er forøvrig så trøtt at jeg vil spy, så jeg kommer til å sove noen timer på hotellet før spillejobben i kveld tenker jeg. Som sagt før, så elsker jeg å være på hotell alene. The best there is! 

Nå boarder flyet her.. Vi snakkes!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg