HVORFOR GJØR JEG DETTE MOT MEG SELV

//annonselenker

Tidsopptimisten er i farten igjen, haha! Hvorfor lager jeg alltid et så enormt stress for meg selv? Det må gudene vite.  Jeg skal være på Grims Grenka for å spille om.. 10 minutter og her sitter jeg uten sminke og hele pakken. Jeg skal sove på hotellet i natt så jeg må løpe innom med kofferten og SÅ ser jeg forhåpentligvis noen av dere på taket der i ettermiddag / kveld! Så fint vær også, så dette blir helt fantastisk! 🙂 

Sorry for dårlige bilder. Buksa finner dere her / topp fra bik bok / smykke fra Urban Outfitters 
 

Neida, Danby spiller nå og jeg starter rundt 18, men jeg skal være der å henge ut og drikke først. Ses! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg