JEG ELSKER MEG

//annonselenke

I dag da jeg gikk opp trappen hjemme fikk jeg en helt overveldende følelse av hvor mye jeg elsker meg selv. Ikke misforstå, for å elske seg selv å være høy på seg selv er to ulike ting – men jeg er bare så takknemlig for at jeg har det så fint, for at jeg har et greit perspektiv på livet og at jeg enda lærer hver dag og ikke minst er åpen for å lære. Jeg forstår skikkelig godt om andre ikke liker meg, for det er hver sin smak, og jeg ser ikke på meg selv som bedre enn andre og man kan heller ikke gå overens med enhver. Jeg tror heller ikke andre synes jeg er penest i verden for det er også en smaksak, men jeg synes selv jeg er skikkelig søt og det er 100% okei om andre ikke føler det samme! 😀  Man må være snill mot andre, og ikke minst – snill mot seg selv!

Genseren min finner dere her. ♥ /annonselenke

Så ja, det var dagens ord fra en glad skapning. Jeg ligger i sofaen hjemme, har jobbet med mailen, boken, betalt regninger og nå surrer en serie i bakgrunnen. Jeg skal snart trene litt – som i mitt tilfelle er å danse – og så drar jeg på kino med Joakim! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg