MANGE RARE FAKTA OM MEG

♥ Jeg blir utrolig flau av å rope. For eksempel når jeg tar spraytan og skal kle av meg, og behandleren går ut av rommet og sier ?rop når du er klar? så får jeg grøsninger i hele meg og har så utrolig lite lyst til å rope når jeg er klar. Herregud jeg blir klein bare av å tenke på det, haha..

♥ Jeg elsker å leke / kose med måleband og målestokker. Det gir meg en sykt rar tilfredstillelse å klemme sammen måleband, dra det ut igjen, folde sammen en målestokk, brette den ut igjen.. Ja. Det blir en slags meditasjon eller terapi for meg. Ikke vet jeg hvorfor, men jeg elsker det så mye. Og med målebånd så kan man rulle det sammen og så dra det litt utover slik at det ser ut som en slags sylinder eller en pyramide, det er en av de mest behagelige aktivitetene jeg vet om!

♥For litt siden hang jeg med fire gutter på rad (ikke samtidig, men på løpende bånd etter hverandre) hvor enhver av dem var fargeblinde. Det finnes vel ikke så utrolig mange fargeblinde i dette landet, så at jeg traff så mange på rad som jeg tilbragte en god del tid med et mildt sagt spesielt. Kanskje det er det jeg blir tiltrukket av? Lol.

♥ Jeg har en uvane hvor jeg blinker og lager en lyd med munnen på slutten av hver setning hvor jeg poengterer noe. Det mest i setninger hvor jeg “skryter” litt av meg selv eller fremmer meg selv på en slags måte. Da kommer den lyden, altså. 

♥ Jeg er veldig redd for A4-ARK og papir, men med untak av papir som er i bøker med hardt cover. Pocketbøker klarer jeg ikke. Magasiner går også fint! Men enda verre er doruller som ikke har noe dopapir på seg, det er jeg livredd for og klarer ikke engang å se på det.

♥ Jeg synes selv at jeg er tynn, men samtidig er jeg litt feit, så jeg er tynn-feit, altså at jeg er veldig smal men at kroppen min henger og slenger fordi den er så slapp og jeg spiser så mye dritt og jeg aldri trener. Det er helt OK, jeg er veldig happy med kroppen min og jeg synes det er morsomt at jeg er tynn-feit. Av en eller annen grunn kommer noen til å bli støtt av å lese dette, så bare for å poengtere, så tenker jeg ikke over andre sine kropper og hvordan de ser ut – selv om jeg personlig er tynnfeit and loving it. 

Kose <3 <3


 

♥ En av mine favoritthobbyer er å lese kommentarer på musikkvideoer på youtube. Jeg kan være inne på en helt tilfeldig låt og så lese igjennom hundrevis av kommentarer som sier “who is watching in 2016?” og “loving this song…”. Av en eller annen grunn synes jeg det er kjempespennende. Samme med konsertanmeldelser av artister jeg knapt vet er, på konserter jeg ikke hadde noen interesse av å være på. Og filmanmeldelser.. Jeg er lett å underholde med andre ord.

♥ Jeg klarer ikke å sitte normalt i en stol, og må alltid ha et bein opp / halvveis på bordet / sitte som en ball. Det ser veldig rart ut i møter, men det er sånn jeg er.

♥ Akkurat nå føler jeg at jeg ikke ønsker å få barn, og om jeg skulle få lyst, så vil jeg ikke ha mer enn ett, og det er nok langt inn i framtiden. Jeg har ikke noe imot å få barn når jeg nærmer meg 40, liksom. Dette er kanskje litt drøyt å si, men jeg mener det er egoistisk å få en hel haug av unger nå i 2016 ettersom det største problemet vi har her på jorden er at vi er for mange mennesker. To barn er greit, men å begynne å få 3, 4, 5 eller til og med 6 barn føler jeg er veldig gammeldags. Hvorfor skal man ha så mange? Jo, fordi man personlig vil ha en stor familie og driter i resten av verden og hvordan det går. Får du seks barn, får de barn, så får de barn.. Nei altså. 


 

♥ Det fæleste jeg vet er mennesker som “skryter” av å være lite opplyst, ikke ha lest en bok, ikke følge med på nyheter, de som ikke stemmer ved valg.. Osv. Jeg kunne aldri i mitt liv ha vært nær venn med et slikt menneske, det er hundre prosent sikkert. Fy faen så ekkelt det er.

♥Jeg er så glad i livet mitt at jeg er livredd for å bli gjenfødt, for det kan aldri bli like bra som det er nå. Jeg gjør det jeg elsker, jeg har verdens fineste familie, sykt kule mennesker rundt meg og jeg er fornøyd med hvordan jeg er og hvordan jeg ser ut. 

Håper det kom noe dere ikke visste, fine folk! Det er jo etterhvert ganske mye jeg har delt her. 
 

106 kommentarer
    1. Å herregud kommentar feltet er åpent!!!!!! Digger deg beste bloggeren ever❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💙💚💛💜💙💙💛💜💚😻😍😻🙌🏻👌🏻📍😱🙈👍🏻👍🏻❤️❤️❤️❤️

    2. Ååå, jeg elsker når du deler av deg selv og ditt indre <3 Du ble kanskje lei av squats og pole dance siden du ikke trener lenger? Hilsen gammel leser 😉 <3

    3. Ville bare sende deg en gooo klem ❤️ Å si at du er en unik og flott person ☺️ ha en fin mandag !

    4. Selv om jeg er dobbelt så gammel som deg så syns jeg du er ei så herlig jente som tør by på deg selv. Liker!!!

    5. Jeg elsker deg Sophie!!❤️ Du har verdens beste blogg 😍 Gleder meg såå mye til boken din kommer ut!!

    6. Så gøy! Amen! 6 unger e for drøyt! og ikke uten grunn at Kina har restriksjoner på barn politikken. Håper det og er restriksjoner her slik at vi ikke vokser og vokser masse. Og så syns eg det er skummelt å sette barn te verden og de blir der alene når eg e borte. Håper det blir vanligere å ver barnefri kontra de med barn.
      Kjekke tekst!

    7. Det fæleste jeg vet er mennesker som “skryter” av å være lite opplyst, ikke ha lest en bok, ikke følge med på nyheter, de som ikke stemmer ved valg.. Osv. Jeg kunne aldri i mitt liv ha vært nær venn med et slikt menneske, det er hundre prosent sikkert. Fy faen så ekkelt det er.
      så jeg er ekkel, og mindre verdt fordi jeg ikke ønsker å se på nyheten, eller ta del i valg ?
      fordi jeg har så angst for livet at jeg knapt nok klarer å puste,og ikke ønsker å proppe hjernen full av krig & terror?
      vel….takk…

    8. Ååååh åpent kommentarfelt<3<3<3<3
      Helt enig med deg når det kommer til å få kids. Blir egentlig redd av tanken på å sette enda en unge til verden når vi allerede er så mange.

    9. Så gøy med åpent kommentarfelt! Permanent greie eller bare dette innlegget? Du skriver at du elsker å lese på YouTube videoer og jeg har samme greia med å lese kommentarfelt, selvom det kanskje er litt mer variert innhold der? Dont know, leser ikke på YouTube selv. Er foresten sykt enig i det med folk som skryter av å være “dumme” hvis jeg kan si det sånn. Not hot… Klem fra meg ✨

    10. En ting jeg synes er dritekkelt, er jenter fra Norge som absolutt skal “leve livet”, altså drikke, feste, knulle rundt og gi faen så lenge som mulig, helt til de fyller 40, så skal de presse ut 2-3 barn på rappen. Eller kanskje ikke så mange, må jo ikke ødelegge kroppen med strekkmerker!! O-M-G liksom.

    11. Hei😊 Leser du Isabel sin blogg? Hva synes du om alle hat kommentarene hun får for at hun trakk seg fra Bloggerene?

    12. Har alltid likt bloggen din og innleggene dine, også dette! Men jeg synes ikke det er så greit av deg å si at det er “gammeldags” å få opptil seks barn, selv om det kanskje er sånn. Alle mener ikke det samme og det at du ikke vil ha barn er en ting, men mange andre synes det å få barn og å videreføre familien er fantastisk. En annen ting er at vi er mange mennesker i verden akkurat nå, og ja – det er vi. Det betyr ikke at alle skal slutte å produsere barn kun med tanke på at verden er fyllt med mennesker. Synes det er fantastisk at du tenker så mye på miljøet og verden, men å si at du man ikke trenger å få mer enn ett barn er litt på kanten, synes du ikke? Ville virkelig ikke skape noen form for diskusjon her, for jeg digger deg fortsatt, men selv om du ikke vil ha barn trenger du ikke å poengtere at du mener det er “ut” å stifte en familie med mange barn. Håper du forstår hva jeg mener og at ingen andre blogglesere begynner med hat, jeg prøver bare å forstå deg Sophie – håper du forstår meg! 🙂

    13. Hei 😘 Tenkte bare å utnytte sjangsen mens du hadde åpent kommentarfelt🙃 Jeg bestilte den masken fra maybeauty den du anbefalte. Desverre så fikk jeg mer kviser enn jeg hadde før. Er dette normalt, er det trygt å prøve igjen og få et bedre resultat. 💓💓 elsker bloggen din 😘

    14. Digger at du tar opp hvorvidt det å få barn/mange barn er forsvarlig! Et av våre største problem i denne grådige verden er jo nettopp overbefolkning. Ønsker man seg en stor barneflokk kan man adoptere, være fosterfamilie osv. Man kan også passe på å står nært og være sosial med slekt, nabo og venner som har barn i samme alder som sitt ene, så blir det mindre enebarnsfølelse.
      Stå på og vær deg, det er kult!

    15. Anonym her oppe som skriver “er jeg ekkel og mindre verdt fordi jeg ikke ser på nyhetene og tar del i valg” jeg håper den kommentaren er kødd. Blir så forbanna av mennesker som tar seg nær av alt. Herrejesus, la Sophie skrive sine meninger, hun skriver om hva HUN mener om visse typer mennesker, ho skriver ikke om DEG personlig, hun nevner ikke navn. Voks for faen opp

    16. “Det fæleste jeg vet er mennesker som “skryter” av å være lite opplyst, ikke ha lest en bok, ikke følge med på nyheter, de som ikke stemmer ved valg.. Osv. Jeg kunne aldri i mitt liv ha vært nær venn med et slikt menneske, det er hundre prosent sikkert. Fy faen så ekkelt det er.”
      Er du ikke litt dømmende nå? Jeg ser ikke nyheter, leser av og til nyheter på internett, men da leser jeg stort sett “gladsaker”. Det er jo ikke rart angst og depresjon er en folkesykdom når vi blir matet med så mye negativitet som nyhetene har å by på. Jeg har forresten ikke stemt ved alle valg heller. Av ymse grunner som jeg ikke orker gå noe videre inn på, siden dette bare skulle være en kommentar, haha! Menne.. Vil ikke si at noen av disse tingene er tema så ofte i min vennekrets, eller blant noen av folk jeg møter. Det være seg på jobb eller ute på byen. Reagerte bare på at du kan være så.. forutinntatt? Helt ok at du og dine venner kanskje bruker mye tid på å snakke om nyheter og politikk, men særr.. Ekkelt at folk ikke ser nyheter? That´s just sooo weird:o Jeg personlig ser etter mange andre kvaliteter hos mine fremtidige venner som trumfer politisk syn og interesse for nyheter any day. Ellers syns jeg det var et bra innlegg, og særlig det du sier om å få “for mange” barn. Ha en fortsatt strålende dag:)

    17. Wow får folk kommentere igjen nå :p
      Trener du ikke likevel nå? For noen dager si så skreiv du at du trener og tar bildef av deg i trenings klær osv
      Koffer er det ingen som reagere på det at sophie skifte på meninger om at hun trener og ikke trener hele tiden? Du lyve jo bare

    18. Haha! Sånn sitter jeg også. Er i 30 årene, sjef for et firma. Gjett om jeg får kommentarer når det er sentrale møter med folk som ikke kjenner meg.. haha. Sitter alltid med knærne under haka når jeg sitter ved pcen. Ser sikkert meget profesjonelt ut! Det bare skjer automatisk, får trøste oss med at vi holder oss myke og tøyelige 🙂

    19. Du har blitt sååå jævla høy på dæ sjøl at d er en skam! Skjemmes du ikke? Kæm F trur du at du e??? Det har rett og slett blitt kleint og klikk sæ innpå bloggen din,nettopp fordi du kommer med så mye dritt… og ikke minst innlegg som faktisk er direkte mynta på nånn,koffår ikke send vedkommende sms/mail/brev..siden du har blitt så forbainna voksen og reflektert!??! Syns virkelig synd på en viss komiker om dagen… helt oppriktig!! Håpe du kjæm dæg utav din psykotiske tilværelse snart,hvis ikke frykte æ du e truan til d meste… i skrivende stund så e æg veldig glad for at d e nå som hete for karma,og æ håpe den bit dæ hardt i rævva!!!!!!

    20. Haha. Til dere to tre som skriver at ho er dømmende fordi ho aldri i livet kunne vært venn med noen som SKRYTER av at de er upåleste, ho skrev faktisk at ho ikke takler mennesker som skryter av det, ikke de som ikke har fulgt med på skolen grunnet personlige ting. Les for svarte. En ting er å ikke klare å følge med på slike ting og ikke ha fokus på det, en annen ting er å skryte av at en ikke gidder.

    21. Hei! Skjønner godt hvorfor kommentarfeltet er stengt til vanlig, da det tydeligvis finnes mennesker som leser og følger blogger de ikke synes noe om. Ville bare benytte muligheten til å si stå på! 🙂 Synes både du og bloggen din bare blir bedre og bedre jeg! Har vært kjekt å følge med på deg så lenge. Varme klemmer fra “trofast” leser 🙂

    22. Til WAKE UP. Du må være syk i hodet. Såå frekk. Hvem tror du at du er som kan utrykke seg slik du gjør. Huff. Endelig åpner Sophie Elise for kommentarfelt og så kommer du… Skjerpings. Så snakker du om Karma. Pass seg!

    23. Det som er kjipt med å være tynnfeit (altså naturlig slank med litt ekstra, eller mye ekstra) er at man får så grisete ansikt. Det legger seg så mye fett i ansiktet liksom. Selv ble jeg ikke bevisst på dette før etter at jeg ble tynnere igjen, når jeg så tilbake på bilder fra min partyfettperiode. Så ut som en gris i ansiktet. Haha. De som er naturlig kraftig har mye strammere ansikt.

    24. Synes du skriver mye bra og har gode poeng, men det er helt hull i hodet at du forsvarer dyre kjøp med at du skal gi tingene videre til barnebarn, samtidig som du sier at du mest sannsynlig ikke kommer til å få barn.

    25. Du er trasig! Jeg gremmes av deg og vi ble regelrett pinlig berørt av deg på Clarion i Tromsø !!!!!
      Tåpelig og siiiiinsykt flaut å se på, musikken var tragisk- og mange buuuuet å pekte.. bare tragisk å se på deg…
      Synd at du er ødelagt å lever i en trangsynt og dobbelmoralsk boble!
      Du er å kommer til å forbli ett dårlig vesen livet ut, ingenting er ekte med deg lengere.
      At du i tillegg statuserte på Insta at folk burde røyke å spise piller da du spilte, det er så lavmål og kvalmt! Synd denne lavmåle fans’n’ din er blind for deg!
      Slutt å blogg, så slipper vi mere av deg !!!!!!

    26. Eneste bloggen hvor jeg blir _ordentlig_ provosert av å lese stygge kommentar i kommentarfeltet. Rett og slett fordi du er helt rå Sophie, finner ikke ett stygt ord å si om deg.

    27. Det me at folk skryter om å ikke lese bøker og at de er ”lite” smart er jeg så enig i deg i. Det er jo helt idiotisk, de vet virkelig ikke va de går glipp av ! 🙂

    28. Det at du mener at folketallet på jorda er det største problemet vi har, vitner om hvor stor tiltro du har til media, og at du er godt programmert innenfor det taket som der blir satt. Det at du finner mennesker som ikke benytter seg av stemmeretten sin ekkel, forteller meg at du er fantastisk lite opplyst om alt som skjer i verden, ellers. Hadde du, som du så ofte hevder å være, vært opplyst over hodet, hadde heller ikke du hatt tiltro til det fiktive systemet som er skapt for alt annet enn folket. Du setter de aller minste, og mest åpenlyse problemer på dagsorden, men alt du gjør er å distrahere fokuset til leserene dine vekk fra ting som faktisk spiller noen rolle. Du framstår ofte som moralsk korrekt, men desverre ofte dobbeltmoralsk, samtidig. Og svært lite opplyst, i øynene til folk som faktisk henger med på hva som skjer. Du burde kanskje tatt med egoet ditt ut på en liten reise, og forsøke å gå litt dypere i både deg selv og resten av verdenshistorien, så kanskje du klarer å slutte med den nedenifra og ned-holdningen du har påtatt deg. Du er bare atter en marionett, lønnet opp i mente, for å være et bidrag til hvor taket for samfunnsforståelsen/moralen skal gå.

    29. Men politikere osv ønsker jo at vi skal få flere barn. Norge får jo generelt bare færre og færre barn, i tillegg til at vi får det på senere tidspunkt. Jeg tror vi føder rundt 1,6 barn per kvinne og det ses helst at vi kommer opp på 2. Det er i allefall det jeg har lest!

    30. Jeg har 3 barn, og skulle gjerne vist deg hvor fantastisk en hverdag med 3 små er! Etterhvert kan det være deilig og sunt og flytte fokuset litt vekk fra seg selv! 😉 Si fra når du kommer på besøk, så får du se hva jeg snakker om! 😃

    31. Men hvordan har du den spretne og store rumpa i forhold til kroppen, om du ikke trener lenger?:) How is that possible??

    32. blir jævlig flau over hva enkelte mennesker skriver i kommentarfelt altså.. hvis du skal skrive noe kritisk, skriv faen saklig, eller bare drit i å kommentere.

    33. Når skal du innrømme at du har operert rumpa? Ikke kom og si at det bare er at du har lagt på deg, den er synlig operert. Dobbeltmoralsk å lyve om det bare så du slipper å bli intervjuet om det.

    34. Jeg følger deg og jeg er 30 år og normalt oppegående hvis man kan si det. jeg syns du skriver og poster innlegg som er underholdende og som viser livet ditt sånn det er og det er bra. Har også fulgt med litt på bloggerne og ting du gjør for andre viser at du har et stort og varmt hjerte. Dessuten er du jo den forretningskvinnen! og jeg tror desverre mange er sjalu på deg forr alt du får til og er med på. STÅ PÅ Sophie!

    35. Everything is fake, er det meg eller begynner Sophie å ligne på en ‘dårlig kopi av kattekvinnen ??????
      Hvordan har det seg til at den stinkende fleskræva may look like a butt, men har fyrstikker under 😂😂😂😂😂😂

    36. De fleste som skriver stygge kommentarer er nok litt sjalu på Sophie. Hun har penger, og er et kjent fjes med en blogg som har mange klikk. Er så fantastisk å tenke på at alle de som har fått med seg at det er åpent kommentarfelt og skriver dritt, sikkert er innom både titt og ofte og hjelper henne med å få klikk, og dermed mere penger. Hahaha! Hvem er taperen? Ikke Sophie hvertfall. :D:D:D

    37. Har du tenkt på helserisikoene ved å vente så lenge med barn? Altså jeg syns folk skal få bestemme selv, så absolutt! Ikke lyst på barn? Helt okei. Lyst på mange? Helt okei. Men det kan skje veldig mye med både deg og barnet om du venter for lenge, sjansen er mindre for at du blir befruktet + store sjanser for enten sykdom hos barnet og/eller tvillinger (siden du bare vil ha et).
      Tenker også det er litt egoistisk og bare få ET barn. Barn lærer så mye ved å ha en søster/bror som de (kanskje) ikke gjør som alenebarn. Men ditt valg, jeg ville bare komme med litt fakta og opplysninger 🙂 Moro at du åpnet kommentarfeltet her igjen!

    38. Eg skjønner ikkje at folk kan få seg til å skrive så mykje stygt til andre!! At folk kan skrive til eit annet medmenneske at det bør henge seg, slutte i jobben sin sånn at folk slepper å se dei meir osv er så jævlige for meg å lese!! Dei vaksne som liksom skal vere “idoler og forbilder” skriver så forbanna mykje stygt og eg blir rett og slett dårleg av det!! Folk får det ikkje bra med seg sjølv og nokon DREPER faktisk seg av kommentarer! Tenk å ver ein person som har skreve ein kommentar til ein anna person og så tar den personen sjølvmord på grunn av den kommentaren den personen skreiv!! Fy faen at folk kan vere så jævlig mot kvarandre! Eg blir så jævlig forbanna og meir av dei som får seg til å skrive stygge ting til andre!!
      Tips: liker du ikkje ei/ein offentlig person, slutt å følg dei (det finnes ein SLUTT Å FØLGE knapp som går ann å bruke, det magiske som skjer er at du då har sluttet å følge den personen og får ikkje melding om nye ting! Det samme kan du gjere med personer som IKKJE er offentlige)
      Sophie Elise eg elsker blogge din og syntes du gjør ein flott jobb, fortsett med å vere deg sjølv, det er godt nok!

    39. Du er en utrolig rå dame Sophie, men synes det blir litt feil å mene at de med 6 barn er egoistiske når det ikke er overbefolkningen som er hovedårsaken til miljøproblemene vi har idag. Råder deg å lese denne artikkelen da den har veldig god forklaring på overbefolkning og miljøproblemenes sammenheng. Mange av løsningene gjør jo du allerede og fremmer dermed en utrolig viktig del av hvordan vi alle kan overleve sammen her på jorden. Om så man har et barn eller seks.
      http://www.framtiden.no/myteknusing/er-overbefolkning-hovedarsaken-til-miljoproblemene.html

    40. Anonym: Heng deg? Virkelig? Hvor lavt ned går det ann å synke? Det å be noen ta selvmord, nei fysj, så kvalm jeg blir. Stå på Sophie, drit i hva de andre skriver, vet du sikkert hører “drit i hva de andre sier”, ofte. Men jeg mener det, DRIT i det. Utrolig hva folk tar seg rett til å skrive.

    41. Hei, jeg lurer på hvorfor du hele tiden operer deg og sprøyter ting inn i ansiktet om du er så fornøyd? Og forresten så er det egoistisk å få bare et barn. Barn trenger søsken

    42. Hvorfor er du ikke veganer? Du beskriver deg selv som en som bryr seg om dyr, men du er så vidt vegetarianer. Er det bare fordi du ikke gidder? Det er kjempelett å være veganer, det finnes utrolig mye god mat, og det er et utrolig flott signal å sende ut til andre.

    43. Skulle ikke du ha så mange barn som kunne arve alle de skinnveskene dine da?
      Eller kjøpte du dem egentlig mest til deg selv fordi du egentlig gir faen i dyr så lenge du kan ha harry logoflashy skinnvesker? 🙂
      og morsomt å liksom ha trent på seg en ny rumpe når du aldri trener.
      Blir vanskelig å huske alt man lyver om når man lyver hele tiden.

    44. Det eneste negative med deg er dobbeltmoralen når det kommer til dyr. Trygler leserne dine om å velge vekk animalske produkter, la være å dra på delfinshow og seljakt (OG DET ER BRA) MEN så går du med vesker av skinn selv? Hva slags regler gjelder for deg som ikke gjelder for resten av verden? Unnskyldningen om at vesken skal arves av barn (som du ikke engang planlegger å få) er latterlig, og vitner om at du bukket under for press om å ha det og det merket. Jeg skjønner at du elsker dyr, ja, det vet jeg virkelig at du gjør, men når du ikke greier å følge dine egne hjertelige råd, kan du like gjerne droppe det. Da er det bedre å heller tipse om veganske retter og økologiske skinnvesker (om det er noe? Lol) istedenfor å være så fryktelig nazi in the first palace.
      Bortsett fra det så digger jeg deg litt, merker at du er blitt sikker på deg selv og er en independent strong woman 😉

    45. Regner med du fikk betalt eller rabatt av Sol Permanent Makeup for reklamen i forrige innlegg, det burde du vel fortalt leserne?

    46. Likte den tynn feit kommentaren” men når en er feit da er en selvfølgelig ikke tynn” og midjen din sophie bmi sier at du er overhodet ikke feit. Det er jo bare skin/ hud du tar i” he,he…litt slinger i valsen må man jo ha” ellers er det jo ikke noe gøy…som ordtaket sier fint skal det være selv om halve **** henger ute” he,he måtte sensurer litt.

    47. Du skriver at det er et år siden du fylte på leppene, det er jo bare løgn. Hvorfor må du lyve.. Du er jo ikke fornøyd med utsendet når du må fixse deg hele tia

    48. Herregud folkens. Det første dere gjør når hun åpnet kommentarfeltet er å slenge ut all mulig dritt til henne?! Feige drittfolk. Ser dere ikke i kommentarfeltet hennes på facebook når dere ikke kan være anonyme?! Faen så mye ekle mennesker som finnes. Jeg blir flau på deres vegne. Er dere viiirkelig så jævlig mye bedre enn Sophie??? Det er forresten ikke et spørsmål engang. Folk som driver å sprer oppgulp og faenskap i et kommentarfelt er bare bortkasta mennesker. Hun er bare et menneske. Akkurat som meg og deg og hun fortjener da ikke å høre at hun f.eks skal henge seg??
      Fy faen. Skaff dere et jævla forbanna liv, drittfolk!

    49. så folk som er sårbare og sjermer seg, ofte går under “nyhetsunnvikere” du liker ikke oss da? og definer skryt, sjønner ikke. det er heller ikke greit og plante mere mennesker på en planet der terror, voldtek, massakrer, sykdom, tortur, folk som tenner på seg og hopper ut fra bygg og korrupsjon er dagligdags. skuffa over posten hær.

    50. såå gøy å lese! har faktisk lagt merke til den lyder du lager etter en setning, på intervjuer jeg har sett osv :’D Har aldri tenkt over det før nå, haha! Du er fantastisk, Sophie Elise! Stå på <3

    51. Herregud, man skjønner jo godt hvorfor kommentarfeltet er stengt til vanlig når man ser hvor fort folk flokker til bloggen for å slenge dritt så fort de kan være anonyme. HVEM bryr seg om hun har operert rumpa eller ikke?? Vil hun ikke skrive om det, så aksepter det. Hadde vært koselig for oss som faktisk liker Sophie og bloggen hennes og hatt åpent kommentarfelt for å kommunisere med henne, men dere feige drittfolk ødelegger jo muligheten for det… Greit nok med konstruktiv kritikk, men dere skriver så utrolig mye dritt på en usaklig måte.

    52. TIl Kristina over. Det er helt legitimt å ikke ville snakke om at man har operert rumpa. Problemet er når hun tildigere har sagt at rumpa er trent og hun ikke har operert den. Da lyver hun jo. Greit at du foretrekker at løgn ikke skal kommenteres, men der er jeg altså uenig.
      Jeg tenker at om Sophie ikke ønsker å bli tatt i løgn så er det greieste at hun snakker sant. Forstår ikke at hun skal kunne lyve til oss, men at vi ikke skal kunne kommentere når hun lyver.

    53. Haterne fikk får vel nærmest orgasme når de ser at kommentarfeltet ditt er åpent. Endelig skal de få tilfredstillelse seg selv ved å slenge dritt til andre.
      Stå på, Sophie! Synes du er helt rå! Har fulgt deg fra starten og er fortsatt en trofast leser 🙂 utrolig morsomt å se hvor godt man kan lykkes når man virkelig går inn for det. Gleder meg til å følge deg videre!

    54. Syns den debatten her med barn er latterlig teit. Kan ikke folk velge selv? ? Og få barn er ikke de viktigste I livet for alle +et ikke alle som er ment og vere foreldre. Bare fordi dere trives jævla godt som foreldre et de ikke sikkert andre vil det mange som ender I fødselsdepresjon og sånt og ikke trives som foreldre. De er så mye mer muligheter der ute idag , så heldige vi er som kan velge sånt I et land som Norge. Tilogme adoptere om man likevel vil ba barn seint

    55. Girlpower Sophie <3 Du er så flink. Unner deg alt godt. Det burde forsåvidt alle mennesker unne alle. Det burde du også, uansett om de har opperert rumpa, vært med på paradise eller oppfordrer til å trene. Det beste i verden er å unne alle uendelig med suksess, uansett hvordan de bruker pengene/suksessen så lenge det ikke skader andre.
      On a side note, blir litt trist når du har sagt du har sett cowspiracy, men likevel fortsetter å spise/drikke merieri og egg produkter, og fisk! Jeg tror du vet like godt som meg og andre veganere hvor utrolig forurensende og kald den industrien der der. Å kutte kjøtt er selvfølgelig bra, men fisk er også kjøtt, og meierindustiren er kjøttindustrien. Men men..
      Jeg tenker også at å se på nyhtene og fokusere på all negativiteten som foregår ute i verden ikke hjelper noen. Jeg tror til og med det gjør det mye mye verre.
      I en perfekt verden hadde vi ikke trengt å stemt frem andre mennesker som skal ta valg på vegne av andre mennesker og gi fra seg "makten" over seg selv.
      Peace and love to you! Håper du lar de negative kommentarene sveve forbid som skyer på en solfylt himmel 🙂

    56. Du er en vakker og herlig ung kvinne. 🙂
      Jeg heier på deg, og det er vi veldig mange som gjør. 🙂 Det er en stor grunn til at du ligger på topplisten, og plasseringen er så veldig fortjent.
      Og dere nettroll: Bestill time til psykolog, prompte! Det haster! Dere trenger hjelp for problemene deres. Er det rart det er krig her i verden?
      Stå på videre, Sophie Elise. 🙂
      Klem.

    57. Hahaha kjente meg godt igjen i det å rope, og selvfølgelig det å sitte i stoler. Det går rett og slett ikke an å sitte rett.
      Bein opp, lene seg inntil en vegg om det er mulig, osv.
      Digger forresten bloggen din, elsker å lese om opplevelsene dine. Jeg syntes du er et veldig godt forbilde; altså, du står for hvem du er.

    58. Hei kjære søte lille Sophie. Vi lesere digger deg fordi du er ærlig, ekte og beintøff. Det er derfor vi også blir så skuffet når du lyver om rumpeoperasjonen din. Tror du hadde vunnet mange poeng på å være ærlig så ryktene kan gi seg.
      Ikke minst: tenk på ungdommen og barna som vokser opp med instagram. Du er med på å få unge jenter til å føle seg ufeminine og ikke bra nok og lærer opp unge gutter til å tro at dette er “drømmerumpa”

    59. Altså..herregud?? Det jeg egentlig lurer mest på her, er hvordan de rettferdiggjør de stygge kommentarene ovenfor seg selv? Jeg håper for gudsskyld at dere ikke oppdrar barn?? Eller, forresten, det er jo ingen hemmelighet at det finnes ufordragelige drittunger også – man høster hva man sår. Jeg oppfordrer Sophie Elise til å politianmelde trakasseringen. Dette er hennes arbeidsplass – ville du ha godtatt å bli snakket til på den måten om det var på din arbeidsplass? Eller i skolegården, eller hvor som helst? Jeg trodde jeg hadde lest mye, og sett mye, men dette tar søren meg kaka! Gå til noen som kan det, finn ut hvem de er, og anmeld! Asap!

    60. Dere som blir irritert av stygge kommentarer,who cares? Er ikke dere det gjelde og sophie bryr seg ikke anyway ,hu blir kanskje lei seg i 2 minutt men så er hu ferdig med det

    61. For det første: herregud så fin den leppefargen er på deg! Måtte bare få sagt det.
      Takk for at du er deg og at du fortsatt blogger. Forstår det kan være slitsomt til tider, spesielt når du har brukt mye tid på å skrive bok, men setter stor pris på at du ikke har gitt opp. Syns du får utrolig mye ufortjent dritt (tips: hold deg unna Kvinneguiden.. makan til bitre damer finner du ikke mange andre steder), men husk at dette kommer fra folk som ikke kjenner deg og som bare er ute ette å spre kvalme.
      Har lest bloggen din i mange år, og er på din alder så har kjent meg igjen i mye du har skrevet. Du er virkelig en kul jente, og gratulerer med alt du har oppnådd!

    62. SERIØST FOLKENS,SKJERP DERE.SITTE Å BARE SLENGE DRITT SÅNN.SIER VIRKELIG MYE OM DERE.STÅ PÅ SOPHIE

    63. WÆÆÆ kommentarfelte e åpent, ååh æ blei særr så gla når æ så at æ kunne skrive til dæ gjennom bloggen! Æ begynte faktisk først å skrive bokmål men så kom æ på at æ bor på sortland, å du e fra Harstad, så du forstår vel sånn æ skrive nu<3 Har lest bloggen din siden æ va 10 år, nu e æ 13, å æ har allti sett opp til dæ å den sterke person du e! En av mine mål i live e å få møtt dæ, men kvær gang du e i Harstad så e æ liksom opptatt, haha, litt tragisk egentlig.. menmen, ville bare si at du e helt fantastisk å flink å sterk å bare, åååh du e ubeskrivelig!

    64. Dere må vel skjønne at den rumpa ikke kommer fra trening, da hadde resten av beina og magen vært litt mer trent enn som så. Hun var på samme sted som Isabel, og de har gjort samme inngrep på rumpa. Rumpe kommer ikke så kjapt med trening

    65. Jeg stusser litt over hvor dømmende du er ovenfor mennesker som ikke ser på nyheter, har lest en bok osv.. Det er vel ikke det som gjør en person?
      Jeg følger ikke med på nyheter, fordi jeg blir redd. Jeg har dødsangst, og den utløses fort av nyheter, om det så er TV eller Internett.. I teorien så kunne jo du aldri stått meg nær, og det har du forhåndsbestemt fordi jeg ikke følger med på nyheter? Jeg får med meg det jeg trenger å vite om hva som foregår i verden av de rundt meg, og er godt oppdatert, men du hadde aldri sett meg sitte å se nyheter uansett. Syns du ikke selv at det kanskje blir litt vel dømmende? Litt overfladisk? Du beskriver det jo som ekkelt, og det er vel litt i overkant feil. Du fremtrer som en svært jordnær og god person, men må virkelig si jeg ble litt satt ut av den, dessverre.

    66. Ville bare si det mens jeg hadde muligheten, men fy du er rå! Jeg var tilstede både på city nord og på din plass da du spilte, og jeg liker deg bare mer og mer!! Stå på, du gjør en kjempe flott jobb! <3

    67. Haha, så syyykt lættis 🙂 Jeg skreiv om det med at folk er ego om de får flere barn her for noen uker siden! 😛 Kult at du mener det samme.
      Og mens du har kommentarfeltet åpent: du er så talentfull og jeg gleder meg så til boka di kommer ut! <3

    68. Haha, så syyykt lættis 🙂 Jeg skreiv om det med at folk er ego om de får flere barn her for noen uker siden! 😛 Kult at du mener det samme.
      Og mens du har kommentarfeltet åpent: du er så talentfull og jeg gleder meg så til boka di kommer ut! <3

    69. Fyfaen du er kvalmende stygg !!!!! Folk sier du stinker mellom pipstilkene 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    70. Til samtlige,
      Hun skriver tydelig at hun ikke liker de som SKRYTER av at de selv er uopplyst. Noe jeg vil påstå er helt normalt og en mening veldig mange deler. Det å fordumme seg selv og prøve å virke mindre smart enn man er, er et tydelig tegn på umodenhet og mangel på intelligens. Til deg lenger opp i kommentarfeltet her som får dødsangst av å se på nyhetene, enhver idiot skjønner at hun ikke mente deg og ditt tilfelle.
      Hilsen verden.

    71. Ikke for å være slem, du men trenger en intervention. Ikke pga dette innlegget vel og merke, men sånn generelt. Om du ikke forstår hva jeg mener, les kvinneguiden! Er mye saklig som står der. Og innrøm den jævla rumpa snart. Hvem tror du at lurer..

    72. Hva i all verden gjør at så mange har behov for å gulpe opp så mye edder og galle her? Én ting er å komme med saklig uenighet, men det er langt derfra til å oppfordre noen om å gå og henge seg. Dere briljerer med dumskap!

    73. Jeg er en sånn person som “skryter” (aldri skryter), men jeg kan finne på å si at jeg ikke leser nyheter. Eller bøker. Jeg skryter ikke. Jeg forteller at jeg er en person som ikke føler behov for å høre om x antall menneskeliv som forsvinner. Du jobber i media, så har en fordel med å få med deg nyheter. Andre liker å leve livet mens det er, istedet for å bekymre seg om fremtiden, terror og div. Jeg er lykkelig uten. Man får garantert med seg det man trenger uansett. 🙂 bare å irritere seg. Jeg er lykkelig. Det er jeg ikke med nyheter. Jeg har lesevansker, så bøker klarer jeg ikke lese. Thats life.

    74. Ingenting finnes orginalt med denne lille ihjel opererte dvergen! Dårlig forbilde og underholdende da hun klarer drite seg ut gang på gang!
      Noen her nevnte psykolog, tror heller denne Soohie trenger det… Tror moren mistet henne i gulvet da hun ble født- hun er og forblir ett kvalmende dårlig forbilde!
      Treffer jeg på henne, mulig jeg brekker meg om ikke annet…
      Og di operasjonene gjorde deg hverken smartere eller finere, bare mere stokkedum

    75. Hva har du egentlig gjort med rumpa di? Den ser liksom så klumpete ut i forhold til Isabel sin nye rumpe. Tok dere ikke på samme sted, da? Skjønner at det blir forskjellig fra person til person, men rumpa di ser så rar ut..?

    76. Fornøyd med dæ sjøl ja. Operert puppa, RUMPE, nese,
      Leppe… Ville en person som var fornøyd med sæ
      Sjøl gjort noe slikt? Nei.

    77. innså akkurat at du er litt barnslig-lame-ish. og vet du hvorfor? for virker som du går inn i deg selv for å lete frem patetiske ting å komme med og tenke på for å bare ha noe å skrive på bloggen, og du pleier vanligvis å ha helt suverene meninger, men nå idet siste har det bare dalt. og ikke lite heller, når du hele tiden prøver å virke viktigper, og prøver så hardt, det er da du mister helt gnisten, som du nå gjør.

    78. Hva er galt med folk? Hva får en person ut av å skrive så grove kommentarer som går på utseende og diverse? Så en som kommenterte “heng deg” over. Går ikke an å ta slike folk seriøst. Dere skulle blitt offentliggjort hele gjengen. Blir rett og slett dårlig av å lese slike kommentarer. Dette er en ung jente som overhodet ikke fortjener slike kommentarer, INGEN gjør det.
      Altså går det an å synke så lavt?! Skam dere! Tenk hvis hun faktisk hadde hengt seg eller blir alvorlig deprimert osv. Går an å tenke seg om to ganger før man skriver. En ting er å gi konstruktiv kritikk, men dette er regelrett mobbing og trakassering
      Håper og tror Sophie Elise ikke tar dette til seg.
      Jeg er ikke alltid enig med henne jeg heller, og ja noen innlegg kan være provoserende, men jeg kommenterer jo ikke dritt selv om! Hun er et menneske hun også, akkurat som meg og deg.
      Slutt å skriv dritt da, er du som virker som en taper uansett.

    79. Etter at du skrev det der med å høre på en passende sang når flyet lander i tilfelle det styrter har jeg begynt å tenke over det selv, haha. Så i dag da flyet mitt landet hørte jeg på “Myk landing” av Onkl P bare fordi det hadde vært så komisk og ironisk hvis jeg hørte på den sangen mens flyet styrtet. Herregud nå kommer jeg til å tenke på de greiene der hver gang jeg flyr for resten av livet!!! Takk skal du faen meg ha, haha

    80. Bra innlegg! Men reagerte litt på dette du sier om at du ikke vil få barn fordi vi er for mange mennesker i verden. Vel egentlig er vi ikke for mange mennesker , vi har bare et ALTFOR stort forbruk av naturresurser. Et forbtuk som ikke er bærekraftig og som har ført til en skeiv fordeling der store deler av verdens befolkning lever i ektrem fattigdom og fattogdom. Ta Norge da som eksempel; Her i landet får vi ikke for mange barn, nei tvert i mot. Vi føder rett og slett ikke nok mennesker her i landet til at samfunnet vårt får et samlet fruktbarhetstall som er høyt nok til å reprodusere oss selv slik at samfunnet vårt blir opprretholdt i fremtiden.Per dags dato er vi avhengig av innvandring for å holde samfundet vårt stabilt med tanke på aktuelle arbeidplasser og arbeidplasser som trengs å fylles i fremtiden. For å å ikke minst nevne babybom. Dette var jo abre vårt lille land som eksempel, men er flere land i vest europa som også sliter med akkuratt dette. I fattige land og mindre utviklede land for folk flest flere barn fordi de ikke har et fungerende samfunn med en økonomi som kan ta vare på de når de blir eldre slik som i typiske vest europesike land. Så på verdensbabis så fødes det nok barn , men ikke i de landene det faktisk trengs en større befolkning.

    81. Kjempe bra du er miljøbevist! Men her har du kanskje litt feil kunnskap:)
      Verden øker i befolkning, ja, men vi vil stoppe på 11 mld +-
      I Norge, også i Europa, SYNKER befolkningen verdt år, hvis det ikke hadde vært for innvandring. Desuten har vi nådd peakchild:)
      Befolkningen øker i Afrika, men dette er en annen problemstilling og handler fantisk og fartigdom
      Anbefaler deg å se “hans rolling” sin ene “film” (ca 50 min) og befolkningslære og hvordan det ikke er et problem.
      Digger deg og bloggen din!

    82. Jeg har studert befolkningsvekst!
      Og i Norge får vi faktisk for få unger! Ikke alle som vet:) et utrolig spennende tema og lære om og studere! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg