JEG HAR TATOVERT LEPPENE MINE

Jeg fortalte dere i går at jeg skulle tatovere leppene mine, og nå er det gjort! Alle sa til meg at jeg absolutt ikke burde gjøre det og at jeg ikke kom til å bli fornøyd, men så snakket jeg med Triana og hun anbefalte meg et sted – og vi alle vet jo hvor sjukt bra Triana ser ut? Så ja, nå er det gjort! Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd, bare se på det her! Her har jeg ikke noen ting som helst på leppene annet enn en bedøvende krem uten farge, og bildene er tatt rett etter behandling. Det ser mye bedre ut i dag og resultatet kommer til å være leget etter cirka en måned, da må jeg eventuelt tilbake på etterfyll men det er inkludert i prisen. Stedet jeg gjorde det på heter Sol Permanent Makeup og ligger ved Bogstadveien! De tatoverer også bryn og eyeliner, men jeg er veldig fornøyd med mine egne og har ikke helt behov for å gjøre mer enn leppene. Men for andre kan det jo være en mulighet. 🙂 Jeg er uansett så fornøyd, og leppene mine har fått mye finere form enn hva de hadde. Nå har jeg ikke tatt restylane på nesten ett år, og jeg tror ikke jeg kommer til å “trenge” det heller for resten av mitt liv. Det føles bra! 

Det var ikke vondt, jeg fikk bedøvelseskrem som fungerte veldig bra og jeg kunne egentlig ha sovnet underveis i behandlingen. Jeg har høy smerteterskel, men til sammenligning er normal tatovering hundre ganger verre, restylane er verre, jeg synes til og med å nappe brynene er verre.. Tatoveringen holder i 3-4 år, og jeg kommer nok til å ta mer etter den tid, haha. Det er jo så fint! 


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg