– meg og tingene du liker –

 

Var det ikke sånn at du likte pastellfarger? Og var det ikke sånn at du likte de sorte skoene mine hvor hælen er litt ødelagt? Og var det ikke sånn at du likte kjoler som hadde dyp utringing i ryggen, og den bhen min som har en diamant i midten? Og sånne smykker man kaller for choker for da kan du ta tak i smykket mitt presse meg ned i senga? Og jenter med mørkt hår? 

Jeg har alle de tingene i kveld.

Så jeg ligger her i senga med alle tingene du liker, men du liker ikke meg og det er det egentlige problemet, uansett hvor mange nye klær jeg kjøper eller hvor mange ganger jeg farger håret. 

 

Jeg liker ikke engang pastellfarger. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg