TILBUD PÅ DET NYE

annonse 

Jeg elsker å lese, og enten det er en bok eller et magasin er det virkelig de stundene hvor jeg slapper av og bare er meg. DET NYE er et av mine favorittmagasiner, og spesielt etter å ha vært redaktør for bladet selv. Nå vet jeg hvordan de jobber, og hvor viktig det er for dem å lage stoff som snakker til alle typer av jenter, og at du som leser skal føle deg inspirert på en god måte, og ikke destruktivt. I DET NYE finner du gode artikler og intervjuer, mote, trening, mat og reise, og masse tips og råd om alt man skulle lure på. I denne utgaven er jeg spesielt forelsket i intervjuet med Eirin, en utrolig kul dame som jeg har masse respekt for. Og her åpner hun seg masse, slik som alle intervjuobjekter i Det Nye ser ut til å gjøre. 

DET NYE ble også nylig kåret til årets magasin, og jeg forstår så godt hvorfor! Det er jeg sikker på at du som leser også vil gjøre. 

Nå får jeg gi dere lesere et tilbud hvor du kan bestille 5 utgaver av DET NYE for 199 kr og i tillegg få en utrolig fin veske som velkomstgave. Jeg har allerede brukt min flittig! 

Dette er et tilbud du sparer masse penger på, og det varer ikke i all evighet. Du finner tilbudet HER 🙂 

Alle spørsmål vedr. abonnement på Det Nye kan rettes til [email protected] på hverdager kl. 8-16.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg