En heldig jente

I går fikk jeg en SMS fra noen som sto meg nær – “du er en heldig jente, Sophie”. Og ja, de er jeg virkelig. jeg så igjennom iphonen min og mimret tilbake på alle fine ting jeg har opplevd det siste året. Så mye glede, så mye tårer, så mye sommerfugler i magen.. Åh, så deilig det har vært! Jeg har vokst så mye, lært en hel del og blitt mye mer frigjort. Jeg bryr meg ikke så mye lengre, men på en god måte. 

Takk som faen for alle de fine menneskene jeg har i livet mitt. Jeg gleder meg til alle minnene vi skal skape sammen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg