marcus & martinus i danmark

// annonselenke

Jeg og familien er tilfeldigvis i København samtidig som Marcus og Martinus, så jeg dro like gjerne med meg pappa på konsert – og han digget det, hehe. Det var utrolig gøy å se hvor mange som hadde møtt opp og kunne sangene utenatt, når danske barn står og synger for full hals til låter som er på norsk, og ikke minst på dialekt? Sånt skjer jo aldri. Jeg har møtt guttene en del ganger før, spesielt jeg og Marcus har masse kontakt, og jeg kan helt ærlig si at de er to genuint gode mennesker som virkelig har beina godt plantet på jorden. Kule foreldre har de også, og så var det gøy at pappa fikk møte alle sammen. 🙂 

Den søte regnjakken min finner dere HER (annonselenke)


 

Jeg kjenner jeg er stolt, jeg! Disse to fortjener all suksessen de har, uten tvil. Nå skal jeg sove! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg