objektivt

Herregud for et jævlig vær! Jeg var så redd da vi skulle fly Haugesund – Oslo i formiddag, jeg har flyskrekk og måtte sitte alene mellom to personer jeg ikke kjenner, men det gikk riktignok greit for jeg sitter jo her levende og blogger for dere i leiligheten min, haha. Men hver gang jeg skal fly tror jeg at min siste time har kommet, og spesielt når det er dårlig vær. Uansett, jeg er tilbake i hovedstaden og klar for min første kveld på Øyafestivalen! Og hva gleder jeg meg mest til? Å spise, haha.. Det er alltid så god mat på den festivalen! Til tross for dårlig vær gleder jeg meg, jeg bor ganske nærme festivalen og kan høre musikken helt hit.. Da kan man ikke unngå å bli gira, om man er sånn som meg og får panikk av å ikke være “der det skjer”. Jeg møter managementet mitt og Joakim der, og så blir det videre på øyanatt senere. Om vi møtes i kaoset er det bare å si hei! 

I mangel på annet – her kommer et bilde Joakim tok av meg (kremt: rumpa mi) for et par uker siden. Jeg synes det er skikkelig fint! Kunst er objektivt, høhø.. 🙂 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg