Takk for nå!


 

I går var jeg med på Etnemarknaden, og det var veldig hyggelig å få møte alle dere og ikke minst ordføreren som kom for å hilse på meg og takke for at jeg ville delta. Det ble en lang, men fin dag som jeg kommer til å huske lenge, og jeg gleder meg til å fortelle barnebarna mine om den gang mormor var kul og jenter faktisk ville ta bilder med henne.. 🙂 
 


Da jeg og Joakim kom til hotellrommet fikk vi masse mat fra de som jobbet i resepsjonen, tusen takk Park Inn! Vi ble så glade. Vi lå i sengen i flere timer og så på gamle filmer som freaky friday, shes the man og john tucker must die samtidig som vi drakk champagne.

Tusen takk for nå, Etne og Haugesund! Sistenevnte kommer jeg tilbake til 2 & 3 september for å være DJ, da håper jeg på å få sett litt mer av stedet. Men enn så lenge, på gjensyn! Neste stopp er Oslo og øyafestivalen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg