Sees snart!

//annonselenker

Først og fremst – fine dere. <3 Tusen, tusen takk for alle fine ord. 


(annonselenker) Veske Louis Vuitton / solbriller utsolgt fra nelly / kjole her / sko her 

Jeg landet for en drøy time siden på Haugesund og nå sitter jeg i et slags backstage-telt på Etnemarknaden. Snart er det meet & greet med noen lesere, og etter det skal jeg gå på scenen for å snakke litt om meg, livet, blogging og boken. Det blir gøy, liker å møte leserne mine jeg! Jeg går på scenen cirka klokken 19:10, men det kan være lurt å være der fra 19:00 til dere som er her.

Blogges mer etterpå! Joakim er med meg og tar masse bilder. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg