krølltopp



Da jeg var yngre var det tykke hollywoodkrøller som gjaldt, men det siste året har jeg begynt å digge tynnere krøller som gir volum til håret. Dere husker kanskje perioden jeg hadde i mai hvor håret var svært, nesten litt sånn som i dirty dancing? Fullt så ekstremt er det ikke denne gangen, men likevel. Jeg kjøpte en fantastisk krøllstav på elkjøp i formiddag, og den kostet bare litt over 400 kr. Det er den tynneste krøllstaven de har, i tilfelle dere vil kjøpe, og den heter et eller annet med “silk” (har kastet esken så husker ikke). Det gikk i tillegg veldig fort og jeg brukte rundt 10 minutter på hele håret. 

Hårfargen er også ny. Som vanlig 😉 Farget det i går kveld hos flinkeste Mia Soleim på giardini som vanlig! Eller, nå lyver jeg. Mitt eget hår har vi faktisk ikke rørt, vi har kun farget extensions. Mitt naturlige ble så solbeket i Marbella og Ibiza. Jeg holdt mitt ord da jeg sa håret mitt skulle få hvile fra farge en stund! 

Nå skal jeg på cappelen å ha gjennomgang av boken. Igjen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg