VI TO


 

Tenk alt vi har klart oss igjennom, vi to. Livene våre har tatt så ulike retninger, og det har skjedd ting ingen av oss noen gang kunne forutse. Istedenfor å vokse fra hverandre har vi vokst enda tettere sammen, og vi forstår og respekterer hverandres ulikheter på en måte som virkelig er unik. Jeg kan merke når du er irritert, ukomfortabel eller lei, og ikke minst hva som gjør deg på den måten. Vi kan diskutere, vi kan være uenige, men det kommer aldri til å endre noen ting. Jeg kjenner ikke til et liv uten deg, for i 21 år har du vært der. Mødrene våre er bestevenninner – lillebroren din og lillesøsteren min også. Om du en dag ombestemmer deg og får barn likevel, så skal jeg også ombestemme meg bare slik at vi kan få samtidig så kan de bli bestevenninner også. For det er jeg sikker på at de vil være. Når noen sier “jeg og min venninne har det også sånn som dere” så tror jeg nesten ikke på det – ingen kan ha det vi har! 



 

Jeg er så glad for at du har flyttet til Oslo, og jeg gleder meg til alt vi skal oppleve sammen. Og takk for at du henger med meg hver dag, enten det er å sitte i sofaen å se på gamle disneyfilmer, være på nash til 6 på morgenen, være på eksklusive fester eller tørke tårene mine. ALT gjør vi sammen, vi to. <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg