favorittene

// annonselenke


 

Jeg har for det meste hatt dyre solbriller, som Celine, Dolce & Gabbana eller Ray Bans, men de knekker alltid, eller så mister jeg dem, eller så knuser de.. Listen er lang. Det finnes mye man kan legge penger i som er av kvalitet og faktisk varer, men solbriller er ikke en av dem. Disse kostet 129 kr, og jeg har hatt dem så lenge og de ser enda like fine ut! De har vært på festival, fylla, ferier +++, og mister jeg de kjøper jeg de samme igjen. 

(annonselenke) Fåes kjøpt her!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg