KORT HÅR IGJEN!


 

Man skulle kanskje tro at jeg har prøvd alt mulig av hårfrisyrer og farger, men den gang ei! Jeg har aldri hatt kortere, mørkt hår før men nå var det på tide. Jeg liker det godt, og jeg har blitt veldig fan av å ha en litt lengre bob. 



Det er en av mine aller beste venninner Fetisha som har klippet meg denne gangen, hun jobber på en frisørsalong i Oslo som heter cutters. Det er et helt utrolig kult konsept hvor de kun driver med klipp, og prisen kommer på maks 200 kr! Hvor bra er ikke det om man ikke vil bruke masse penger på frisør? Behandlingen min er ikke sponset, men Fetisha er en så god person og venn at jeg gjerne vil gi henne reklamen hun fortjener. Hele min klipp ble gjort på under 30 minutter. 

Så, dra innom cutters (dere finner salongene deres her), spør etter Fetisha (hun er mest på avdeling Storgata) og hils masse fra meg – lover dere blir glad i henne, og glad i deres nye klipp! Dette er ikke sponset behandling, Fetisha er min beste venninne. 

Forresten, følg cutters på instagram HER, og vær med i trekningen av gratis klipp i et halvt år! 

Og ps: brunfargen er takket være spraytanhuset! (sponset) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg