Jeg vil møte dere 11. august!

Jeg elsker virkelig å reise rundt i landet for å møte dere lesere, og nå er det snart på tide igjen! Den 11. august skal jeg være med på åpningsshowet av Etnemarknaden som ligger ikke så veldig langt unna Haugesund, og jeg gleder meg masse. Jeg skal være med i en paneldebatt sammen med et par andre bloggere.

I tillegg blir det Meet and greet, de kjører i gang en facebookkonkurranse nå som dere kan delta på for å få møte meg og henge en del før showet. HER finner dere konkurransen! 

Etnemarknaden varer fra 11-14. august, men jeg skal som sagt være med på åpningen. Sandra Lyng som er en fantastisk dyktig artist men også en god venninne av meg spiller med fullt band samme dag, så det er mye å se fram til for de besøkende! Jeg går på scenen klokken 19, Sandra rundt 21, men jeg kommer med mer info om det på selve dagen når jeg blogger fra opplegget. Det er forventet rundt 30 000 besøkende fordelt over 4 dager, så det kommer nok til å bli kjempegøy med mye som skjer hver eneste dag! 

Noen bilder fra sist gang jeg gjorde noe lignende, som var i Bodø. Foto: her. Forresten er det utrolig rørende at noen holder opp en plakat de har laget til meg, jeg vil gråte litt av glede. Jeg legger merke til alt, så vet dere det. 


 

Noen av de fine jentene jeg møtte på Meet and Greet den gangen. 

En av de søte gavene jeg fikk. 

Dere kan sjekke ut mer info HER.  Jeg gleder meg sykt til å ta masse bilder med dere og bli bedre kjent! 

Inngang: Gratis under 6 år. 60 kr 6-16 år.
Er du over 16, koster det 120 kr. 

Vi sees! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg